‘Barn’ – Innspilling dag 2

Nå sitter jeg på settet igjen. På Veitvet Skole med en kopp kaffe foran meg. Dagen i dag startet 15 minutter tidligere enn første dagen. Det kvarteret har faktisk mye å si, men men.. det går bra dette.

Helga gikk forsovet rolig for seg. Gikk lange turer både fredag og lørdag. Er jo så nydelig høstvær. Kunne ikke vært bedre faktisk.

Lørdag kveld fikk vi besøk av venner. Da ble det drinker og godt humør hjemme i stua. En runde på byen ble det også, og på hjemveien ble det stopp på Dezi Grill for nattmat.

I går, søndag, holdt jeg sofaen. Hadde ‘Modern Family’ maraton. Holder på med siste sesong. Altså sesong 8.

Og nå er jeg altså her igjen. På settet til filmen ‘Barn’ på Veitvet Skole. Bare venter på at det skal skje noe. Statistene holder enda på å skrive seg inn.

Link: Min første ‘filmrolle’.

Link: Jeg ble lurt – på en måte.

Mer senere.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#veitvet #veitvetskole #filminnspilling #filmopptak #barn #henriettesteensrup #statist #lærer #dag2 #oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg