‘Audition’ via mobil

I dag mens jeg var på Union Scene i forbindelse med ‘Verdensdagen for psykisk helse’, kunstutstillingen og ‘Broløpet’ (se forrige innlegg) fikk jeg en email. En email som svar på en søknad jeg har sendt på å spille i en reklamefilm.

Jeg er altså en av flere som har blitt tatt opp til vurdering for jobben, så castingansvarlig ønsket at jeg skulle sende en video av meg selv der jeg presenterer meg (navn, alder, bosted). Videre ønsket hun at (1) jeg skulle fortelle om den flaueste opplevelsen min. Og så ville hun at jeg skulle late som at jeg sitter på bussen og tenker og da (2) spille inn hvordan jeg ser ut når jeg kommer på at jeg har glemt å skru av stekeplaten på komfyren, (3) hvordan jeg ser ut når jeg kommer på at jeg har glemt min søsters bursdag. Og til slutt spille inn (4) hvordan jeg ser ut når jeg kommer på at jeg skulle ha hentet moren min på sykehuset for tre timer siden!

Så da jeg kom hjem i ettermiddag måtte jeg jo bare gjøre disse tingene på sparket hvis jeg fremdeles ville ha oppdraget. Så jeg gjorde det, hahahaha.. så kleint 😬

Tror ikke jeg får oppdraget (lol), men en vet jo aldri 😉

Nå skal jeg slappe av. Det har vært tunge dager, har vært helt utmattet i det siste, og i dag er jeg ikke noe bedre. Sliiiiiten!!

Og i morgen tidlig er det opp igjen og innover til Oslo. Det blir tredje innspilling for meg på settet til filmen ‘Barn’. Og i morgen er det fire scener som skal spilles inn. Forrige innspilling fikk jeg (lærer) gjøre en scene sammen med Henriette Steenstrup (rektor). Det var moro!

God kveld/natt alle sammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#casting #reklamefilm #statistrolle #skuespillerrolle #skuespiller #statist #film #spillefilm #lærer #rektor #audition #barn #henriettesteenstrup #steenstrup #motlys #oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg