Klar for ‘Oppdrag Hønefoss’.

I dag har snuppen min og jeg vært i sentrum sammen. Fikk gjort noen nødvendige innkjøp og shoppet noen klær. Til sist var jeg hos ‘Ari Frisør’ og fikk klippet meg.

Hva synes dere?

Tenkte jeg kunne ha en litt mer ‘seriøs’ sveis i morgen når jeg skal spille inn promoteringsfilm for ‘Hedman Multimedia’. Ihvertfall ikke ha samme sveis og lyse lugg som jeg har i filmen ‘Barn’ og gjenforeningsepisoden av ‘Helt Perfekt’. Tenker det er greit HVIS det blir min film som blir gitt ut.

Ser det seriøst nok ut?

Vi er fire utvalgte, og mest sannsynlig blir det to som får representere firmaet og får sin film utgitt. Selv om jeg uansett får betalt for oppdraget, så hadde det vært gøy å bli en av ‘ambassadørene’ for firmaet. Det øker også mulighetene for nye oppdrag. Anyway, blir sikkert moro uansett.

Gleder meg til å møte teamet!

I kveld skal jeg velge klær og pakke kofferten, så er jeg klar for morgendagen.

Snuppen skal ut å feste med kolleger, så utenom koffertpakking så skal jeg kose meg med musikk. Fikk det nye albumet til P!nk i dag.

Det heter ‘Beautiful Trauma’, og det er fantastisk!! Så skal jeg se en film og kose meg med iskald Solo på boks, og noe godt å tygge på 😉

Ha en fantastisk kveld alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#ari #arifrisør #arifrisørdrammen #hedman #hedmanmultimedia #promo #jatillivet #promoteringsfilm #film #statist #skuespiller #statistrolle #skuespillerrolle #pink #beautifultrauma #pinkalbum #pinkbeautifultrauma #jobb #hønefoss

6 kommentarer

Siste innlegg