Sex, Drugs & Rock’n Roll.

I am Who I am!

Jeg benekter på ingen måte min fortid, ei skammer jeg meg over den, og det er ikke noen hemmelighet hvordan min levemåte var i mange mange år. Så det kan jeg trygt fortelle at allerede i tidlige tenår var jeg i daglig kontakt med Mr. Cannabis. Og det var jeg i over 15 år. Jeg kan også fortelle at jeg er en av de som ikke har noe imot at folk røyker seg en joint, eller en pipe med hasj eller marihuana, selv om jeg selv ikke engang har sett en pipe eller en joint i år. Eller i fjor. Jeg husker faktisk ikke sist. Jeg bare synes ikke at man skal gjøre det hver dag eller for ofte. Ethvert intelligent menneske vet at selv det som er sunt her i livet ikke er så sunt lengre når man får det i seg ofte eller får for mye av det. Og jeg mener også at man skal være betenkt på hvor og når man tenner seg en slik en joint, eller pipe. Som mange sier om et glass vin eller en drink, at de gjerne tar seg en i godt selskap. Er det slik det gjøres, som dem sier, så har jeg respekt for det. Det som er helt sikkert er at barn har ingenting med å bli blandet inn i situasjoner med rus, uansett om det er alkohol eller marihuana. Slike ting er en voksen greie. Med det sagt er jeg også for avkriminalisering av brukeren her i Norge. Jeg mener det blir for dumt at fengslene skal fylles med folk som har nektet vedta bøter fordi de ble tatt med en røyk eller noen gram, og ikke skadet noen andre enn seg selv. Da får heller politiet jakte på mafiaen som fyller samfunnet med narkotika, farlig narkotika. Og fengslene får da plass til kriminelle, virkelige kriminelle.

Det er heller ingen hemmelighet at jeg er homofil. I noen land er det kriminelt å ha den legning, og det på tross av at intelligente mennesker vet at en ikke kan for sine følelser. Intelligente vet også at kjærlighet, og det å elske noen er en god ting. Og intelligente mennesker vet også at jeg skader ingen med min legning, det er ingen som blir skadet av at noen har en annen legning enn en selv. En blir faktisk mer opplyst om menneskets natur, fremfor å være uvitende og dum. Og på grunn av at vi i Norge er hovedsaklig intelligente mennesker og vet disse tingene som jeg har skrevet så er det ikke forbudt i Norge å være homofile. Det var det en gang, men ikke i dag. Og heldigvis for det.

Hvis det hadde vært ulovlig å være homofil i Norge, så hadde det vært homser og hasjrøykere som hadde fylt fengslene våre. Fordi disse menneskegruppene hadde vært de som var enklest og finne og arrestere. Det fordi disse menneskegruppene ville kjempet og stått frem for sine rettigheter som gode mennesker som ikke skader noen andre enn kanskje litt seg selv. Men hvem tåler ikke et lite rift i analen, og hvorfor skulle politi og myndigheter eller noen andre bry seg med det? Nei fyll opp fengslene med mordere, pedofile, terrorister, sexovergripere, voldtektsforbrytere og slikt avskum som skader og ødelegger andre.

Det var en kveld for litt tilbake siden at jeg leste en spørreundersøkelse blant homofile (homofilt miljø) om ens syn på marihuana. Tusen stykker hadde stemt og halvparten stemte ja til lovliggjøring av marihuana. 37,4% var nei til lovliggjøring av marihuana og 12,6% stilte seg nøytrale.

http://www.gaysir.no/forum/index.cfm?sbm=6&traadID=2846908&side=2&start=16.

Og som jeg mener om alt annet, liker du ikke å spise fisk, så la det være, hold deg unna og hold kjeft. Liker du ikke alkohol, hold deg unna og hold kjeft. Liker du ikke sushi, hold deg unna og hold kjeft. Liker du ikke homser, hold deg unna og hold kjeft. Og liker du ikke marihuana, hold deg unna og hold kjeft!!

Og med det sagt så vil jeg igjen påpeke at jeg selv er ikke for lovliggjøring av hasj/marihuana. Det jeg er for er avkriminalisering av brukeren (særlig med tanke på medisinsk bruk). Vi må starte forsiktig, og forebygge og få bort kriminaliteten som ellers er rundt dette. Mye, og da mener jeg mye, veldig stygt, veldig galt og veldig kriminelt kunne vært ugjort hadde det ikke vært for at noe så enkelt som kontakt med en uskyldig plante er blitt til en større kriminell "handling" enn de verste og mest utenkelige handlinger faktisk er.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#narkotika #hasj #rus #marihuana #avkriminalisering #alkohol #legalisering #mafia #fengsel #rettsystem #kriminalitet #kriminell #cannabis #homofil #homofili #seksualitet #legning #seksuellpreferanse #homse #homo #kjærlighet #menneskerettigheter #rettigheter #politi #myndigheter #uvitenhet #ignoranse #stopthedrugwar #lovliggjøring #medisinskcannabis #liveyourlife #2017 #norge

What’s your biggest addiction??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg