Utstilling – Drammen Maleklubb

I dag var jeg på utstilling på Union Scene her i Drammen sammen med lederen på malekurset og en av mine ‘medstudenter’.

Det var Drammen Maleklubb som holdt utstilling, og det var mange flotte bilder i meget ulike stiler.

Noen bilder var veldig inspirerende, og et bilde var gjort med en teknikk som jeg skal prøve meg litt på etterhvert. Det blir moro.

Dette bildet av barnet, kjempefint bilde, minner meg om ‘gråtebildene’ fra åttitallet.

Det er moro å gå på utstillinger og se variasjon som finnes, hva som inspirerer andre, og hva de gjør som inspirerer meg igjen.

Det var mange flotte bilder fra steder rundt omkring i Drammen, men jeg merker at det er ikke naturbilder som er det mest attraktive for meg. Selv om jeg mange ganger blir meget imponert.

Tror Det var tilsammen over 60 bilder på utstillingen, så dette er jo bare en liten smakebit av hva de har å by på.

Utstillingen er over flere dager, så ta dere en tur å se selv. Disse to nederste bildene ble mine favoritter, og de må sees i virkeligheten, for disse mobilbildene yter dem ikke rettferdighet!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#utstilling #kunst #maleutstilling #maleri #kunstutstilling #drammenmaleklubb #unionscene #unionscenedrammen #drammen

2 kommentarer
    1. Oi, denne må jeg ned å kikke på! Hvor lenge henger utstillingen?
      Og ja, husker de gråtebildene fra 80-tallet, den ligna, bare bittelitt blidere…!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg