De betalte for å filme bakhodet mitt.

I dag dro jeg tidlig inn til Oslo for å være med på et opptak på Latter. Bare et kort oppdrag der vi var seks statister som opptrådte som publikum på et Stand Up show med Henrik Thodesen. Det var veldig moro, mest fordi det var ment å ikke være moro i det hele tatt.

Vi statister ble filmet bakfra hele tiden, men det sier seg selv, for det var jo Thodesen som skulle være i fokus. Det er han det handler om. Det ble gjort kun et opptak fra bak han og ut mot publikum. Filmingen er lagt opp slik at vi seks statister skal se ut som et publikum på femhundre gjester.

Man vet jo aldri, kanskje dere får et glimt av meg – men de betalte for å filme bakhodet mitt. LOL.

Produksjonen heter «Henrik Uber Alles» av Nordisk Film og TV AS. Og jeg TROR dette er for TV3 og skal vises i begynnelsen av 2018 en gang.

Etter innspillingen var jeg på H&M og kjøpte meg kåpe/frakk og er veldig fornøyd med det.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#innspilling #standup #standupshow #henrikthodesen #latter #statist #skuespiller #oppdrag #tvserie #tv3 #publikum #henrikuberalles #nordiskfilm #nordiskfilmogtv #nordiskfilmogtvas #hennesogmauritz #oslo

6 kommentarer

Siste innlegg