Snøprinsessene våre i avisa ❤

Vi skjønte lite da vi først hørte om at det var et bilde av jentene våre i Drammens Tidende. Særlig siden ingen av de som har spurt om å få ta bilde av jentene ikke har nevnt at de jobber for DT.

Når vi går tur er det mange som vil hilse på Ella og Ariel. Barn sier «sånn hund» vil jeg ha, folk som passerer og lager lyder eller sier «ååå så søøøte». Noen stopper og stiller spørsmål, andre vil bare kose og klappe. Og ja, mange vil ta bilder.

Jeg tok jentene med meg og tasset bort til Drammens Tidene. Der fikk jeg se bildet selv. Under bildet sto følgende: «snøprinsesser på tur». Prinsesser er dem, men snøprinsesser.. haha, kanskje Ariel, men ikke Ella.. Ella ser helst at det er vår og sommer hele året, uten regn. Hun har vært veldig klar på at regn, snø, sludd, slaps og kulde ikke er hennes greie. Ariel derimot, synes alt er lek og moro.

Under bildet sto det også hvem fotografen var. Det var snuppen min. Og det var han som hadde delt dette bildet i en Drammensgruppe på Facebook. Og den gruppen driftes av Drammens Tidende.

Selv om jeg synes dette var bare moro, og at jeg gjerne ser bilder av jentene i aviser og overalt, så undres jeg litt.. selv om snuppen min har har lov å dele bilder av jentene, har DT lov å dele dem videre uten tillatelse fra eier?

Sikkert et «dumt» spørsmål, men har sett og opplevd så mange diskusjoner om det å legge ut bilder på nett, dele dem og så videre. Enkelte skal jo «bråke» om det meste.

Uansett, jeg synes dette var moro. Og jeg må si at det var kjempehyggelig å stikke innom DT i dag. De personene som jobber innenfor døren var kjempehyggelige og behjelpelige.

Alle tiders!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#snøprinsesser #prinsesser #ella #ariel #snø #november #vinter #elskerdrammen #hund #minlillefamilie #mylittlefamily #facebook #facebookgruppe #temagruppe #lokalgruppe #drammenstidende #arielmadonna #ellamadonna #dt #mops #drammen

6 kommentarer
    1. Hm, ja det var jo litt rart det der…
      Spørs hva slags gruppe det er snakk om. Mulig det står en liten klausul i reglene der…

    2. HET: ElskerDrammen. De kan ikke bare lage en klausul «alle bilder som legges ut her tar vi oss retten til å dele i avisa vår» ?!Jeg er ikke med i gruppen. Det er mine hunder. De burde jo ha spurt den som la ut bildene om det var greit, eller om de trengte tillatelse fra andre.

    3. Ja, jeg er absolutt enig med deg!
      Men, det kan jo allikevel hende de har funnet seg et smutthull..
      de gjør jo gjerne det :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg