Mitt eget «skall»

Beklager igjen at jeg er så stille av meg. Men jeg er i en litt tøff periode nå. Er på en måte inni mitt eget «skall» for tiden, min egen «boble» om dere vil. Bærer på tunge følelser og prøver unngå å bli deprimert.

For dere som ikke vet det så er ikke å være deprimert det samme som ‘å være lei seg’. Så langt derifra.

Som jeg har fortalt i et nylig innlegg så har terapeuten min vært sykemeldt over to måneder. Og forblir det ihvertfall ut året. I forkant av det hadde vi en muntlig avtale med NAV, og jeg hadde alt håp oppe, og så frem til positiv endring i livet mitt.

Men så sluttet plutselig saksbehandleren min hos NAV jobb nå i november, og saksbehandleren min hos NAV sosial er «plutselig» (?) forflyttet. Og med disse tingene har det allerede begynt å skjer saker som gjør at jeg ikke ser så lyst på ting lengre.

I dag fikk jeg også et avslag fra skatteetaten om redusert skatt. Jeg hadde ikke forventet å få denne reduksjonen, men jeg vet om mennesker som lever bedre enn meg som har fått gjennomslag på dette, så jeg tenkte det var forsøket verdt.

Selv om jeg ikke hadde forventet medhold ble jeg skuffet. Jeg hadde jo håpet. Og når en allerede er «nede» så hjelper det ikke på å få mer motgang.

I tillegg savner jeg mammaen min, verdens beste Lisa, og flere i Nord-Norge. Gamle venner som jeg har hatt et lengre og sterkere forhold til en mange her nede.

Og jeg har tenkt litt på mormor i det siste (hun døde tidlig på sommeren i år). Det er vel mørketiden og at det snart er jul som gjør meg slik. Skulle kjøpe julegave til henne, da gikk det opp for meg.

Så slik er ståa for tiden. Prøver finne andre ting å fokusere på, så er derfor glad jeg skal til Oslo på innspilling i morgen. Opptakene er til Project Norway som jeg også var med på innspillinger til fir ikke så lenge siden.

Takk for at dere leser ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#følelser #depresjon #deprimert #nav #terapi #skatt #skattsør #nordnorge #familie #venner #innspilling #film #filmopptak #petergreengrass #projectnorway #norway #statist #oslo

10 kommentarer
    1. Det er tunge stunder når man kjenner depresjonen er like i nærheten ❤ Håper du klarer å komme deg gjennom dette før det går så langt😍 Gode klemmer sendes din vei Roger ❤

    2. Uff, har du fått en midlertidig behandler nå som din behandler er sykemeldt???? Uff det var mye motgang på en gang.. Alle gode tanker til deg! Varm klem!! <3

    3. Huff det er ikke greit kjære deg <3 Kjenner at jeg blir litt lei meg for deg nå <3 Sender mange varme klemmer !!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg