Snuppen min ringte jula inn ❤

Da jeg var på oppdrag i Oslo for to dager siden hadde snuppen min fri fra jobben sin. Dagen benyttet han til å dra frem julen.

.

Han hadde skiftet gardiner og tatt fram all julepynten vår. Han hadde pyntet hele leiligheten før jeg kom hjem.

.

Med andre ord så hadde han kost seg masse og jobbet om hverandre. Han liker å pynte, særlig til jul, så det er bare kos for han. Men å skifte gardiner er en hel jobb. Vi har høye vinduer, så det innebærer en del klatring, opp og ned, og holde seg fast, og fryse og svette om hverandre, hahaha..

.

Jeg synes det ble skikkelig koselig. Og jeg er veldig glad for at jeg slapp i å ta del i gardinskiftingen blant annet.

.

For meg ble det bare skikkelig deilig å komme hjem. Det var som om julen ble ringt inn, og jeg kom i sånn deilig god stemning.

.

I alle kriker og kroker er det noe «juledilldall». Har blitt litt med tiden. Vår 11. jul sammen. Da blir det mye julekrimskrams etterhvert.

.

Nå er det blitt fire pakker inder treet også. Ikke så verst det da. En av de er til meg. Jeg får bare pakke fra mammaen min og snuppen min – men det er nok. Jeg er evig takknemlig.

Ha en riktig koselig førjulstid alle sammen ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#jul #julepynt #chillywilly #førjulstid #advent #gaver #pakker #julegaver #julestemning #mylittlefamily #julestemning ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg