BRRR-Rottene 🐹🐹🐹🐭

I dag klarte jeg å stå opp og komme meg til bussholdeplassen i tide. Men den var jo til gjengjeld 14 minutter forsinket. Og en annen ting er at Brakar har endret kjørerutene, så selv om det står på «min» holdeplass at endestasjonen for turen er «Bera» (forbi sykehuset) så er det ikke slik. Så da måtte jeg bytte buss på stoppet FØR sykehuset!

Ett stopp før sykehuset!!?!

Hva i all verden er vitsen med at folk som skal til sykehuset må bytte buss en holdeplass før?? Det er jo det mest idiotiske!! Snakk om å gjøre det vanskelig for funksjonshemmede, syke, uføre.. alle!!

Anyway.. så med en ganske så forsinket buss og et bussbytte, så ble jeg også i dag forsinket til CT på sykehuset. Og i dag hadde jeg faktisk time! Det var heldigvis bare snakk om seks minutters forsinkelse, så jeg ble tatt rett inn, og alt gikk greit.

I dag er jeg rottepasser på andre dagen. Snåle disse gutta. Fire hannrotter med ganske så forskjellige personligheter. Tre av dem har navn som begynner på R, og en har navn som begynner på B.

BRRR.

En av R’ene er helt svart, de tre andre er hvite med fargede områder.

Etter å ha stelt litt med dem, gitt dem mat og vann, skiftet papir og litt forskjellig så har jeg døpt den lille svarte til «Nysgjerrige Nils». Han fotfølger meg faktisk når jeg steller burene, og er litt sånn «i veien», skal følge med på hva jeg gjør, «om jeg gjør ting riktig?», og han står på to og strekker seg når jeg kommer med mat.

Jeg tenker at før deres ordentlige matmor og matfar kommer hjem fra ferie så har alle fire fått nye navn -hahahaha..

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sykehus #ct #buss #brakar #rotter #rottepasser #nysgjerrigenils #nils

2 kommentarer
    1. Hadde fire rotter samtidig i oppveksten, herlige dyr <3 Før det hadde vi en, den ble megastor, og oppførte seg nesten som en liten hund 😀 😀

    2. Mille Berit: Hadde rotter selv, de ble mannevonde etter noen ga dem menneskeblod. Disse fire jeg passer nå er litt forskjellige, en er så stor at jeg tør ikke prøve løfte eller noe. Jeg gir han mat med skje og klør han litt på hodet og bak ørene, hahaha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg