Jakten på den forsvunnede rotte! 🐹

Som jeg fortalte i forrige innlegg så passer jeg på fire rotter. De går løse på sine områder i leiligheten, og jeg er innom og tar og renser sandkassene der de bæsjer, skifter papir der de sover, gir dem frisk mat og vann – og litt sånn småpjusk som å gi dem leverpostei, kose og så videre.

Jada. Tenkte at dette er ikke noe problem. Så dro jeg oppover i dag. Låste meg inn i leiligheten. Stelte i burene og klødde guttene bak ørene. Så slengte jeg meg ned på sofan litt og surfet Facebook og internett. Da jeg hadde vært der et par timer, så bestemte jeg meg for å dra. Hadde et par ærender jeg skulle gjøre, som å hente julegave til snuppen min. Den er bestilt på internett, så måtte hente den på en Extra-butikk.

Før jeg forlater så tar jeg runden og sjekker at alle er der dem skal være, i sine områder liksom. Jeg fant én, jeg fant to, og jeg fant tre – men ikke fjerde.

Så da kunne jeg ikke forlate.

Nummer fire bor i stuen. Jeg sjekket bur, sofa, veggsektion, stol, gardiner, over, under, overalt!! Jeg måtte flytte på ting og tang, det var nesten så jeg endevendte hele stuen. Eller på en måte så gjorde jeg jo det. Jeg hadde ikke samvittighet til å forlate uten å ha sett han først. Jeg visste han var der, men når det nærmet seg en time med leting så begynte jeg å tvile. Hva i all verden hadde skjedd??

Så begynte jeg å lete igjen, en siste gang. Så oppdaget jeg plutselig at nederst bak på stolen var det ikke hardt, men det var trekk nederst på stolen, så jeg løftet litt på trekket – og ‘tittei’ der sto ‘Balder’ som han heter, og bare kikket dumt på meg.

Hahahaha – tenker jeg får noen utfordringer i hverdagen denne uken ja!

😂😂😂

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#rotter #rotte #rottepasser #barnevakt #balder

4 kommentarer
    1. Ja kanskje vi glemte å nevne det før vi dro…😂 Sånn er det når de har en hel leilighet å boltre seg i! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg