Sliten etter oppdrag – buzz i hode og kropp 😂

Ligger på sofaen nå etter en lang, tung og morsom dag i Nydalen i Oslo. Har vært på innspillingen til en Ice Net reklame som kommer på nyåret. Skal ikke legge ut noen bilder fra innspillingen, men jeg kan fortelle at for meg minnet det mye om spillet Buzz fra PlayStation, og det ble mye glitter og klapping. Hendene mine er helt rosa etter all klappingen. Så jeg lover, om noen setter en pistol mot skallen min de neste 6-7 dagene, og skal tvinge meg til å klappe, så gjør jeg det ikke. Jeg må jo ha følelse i røyke-handa mi 😜

Ellers kan jeg fortelle at rottepass-uken er over, i kveld kom mine venner hjem etter ei uke på Grand Canaria. Morsomt å passe rottene, og jeg trives med å stille opp for vennene mine. Synes ikke folk er flinke nok til å stille opp for hverandre. Så det. Men ei uke rottepassing i slengen holder. Har fått bra betalt for det også, selv om jeg ba dem roe seg ned angående det, jeg hadde passet dem uansett jeg. Så etter oppdraget i dag var jeg å kjøpte julegaver til disse rotte-elskerne. Så får dem litt igjen for sin generøsitet 😜

Gleder meg til i morgen. Skal ut å spise lunsj med en annen venninne som jeg faktisk ikke har sett siden i juli en gang 😘

Jeg er heldig som har så flotte mennesker i livet mitt, at jeg får være med på så mye moro, at jeg har så fin liten familie. Må bare bli enda flinkere til å sette pris på alt dette ❤

Sov godt alle sammen, når den tid kommer 🌟

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#reklameinnspilling #icenet #statist #buzz #playstation #rotter #venner #kjærlighet #vennskap #minlillefamilie #mylittlefamily ❤

4 kommentarer
    1. Haha også der var jeg og! Vi må jo ha møttes minst to ganger 😆 føler jeg har kommentert mye på din blogg men er så artig å treffe kollegaer man allerede har møtt 😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg