«Den største gruppen på Facebook»

I dag skjedde det noe spesielt. Jeg fikk melding fra en ung svensk tjei. Og hun skrev følgende:

«Hej. Jag kom in på din blogg och tyckte den var väldigt intressant !

Det är såhär, jag är admin i en grupp som heter " den största gruppen på Facebook " som har över hundratusen medlemmar.

Skulle du va intresserad av att marknadsföra din blogg där för att öka följare och besökare?

Gruppen sträcker sig över hela landet och har varierad målgrupp

Något som är intressant? Kan i så fall skicka dig mer information

Mvh»

Jeg svarer: «Markedsføre? Jeg skjønner ikke helt, men send gjerne info..»

Så kommer det:

«Hej! 😊 Såhär fungerar det att marknadsföra sig hos oss!

Vi driver gruppen ” Den största gruppen på facebook ” som har 164.000 medlemmar, vi har även ytterligare 4 grupper utöver den!

Våra grupper ökar hela tiden i medlemsantal, och då det är förbjudet att göra reklam hos oss om man inte har fått godkännande gör det DIN reklam unik! 🌟

Det innebär att du har möjlighet att köpa reklamplatser hos oss, 3 reklamplatser för 300:- eller 8 reklamplatser för 500:-.

Detta kan öka din försäljning drastisk eller ge din blogg betydligt mycket fler följare.

🌟🌟Just nu har vi en kampanj med 3inlägg för 300:-

6 inlägg för 450:-

10 inlägg för 500:-🌟🌟

Erbjudande 1 länk för 150:-.

Vad gör vi med pengarna?

Med pengarna hjälper vi våra medlemmar som har det svårt, vi har ofta medlemmar som söker hos oss pgr av svåra ekonomiska situationer, där dom bland annat behövt fly från sitt hem.

Eller tex när en barnvagn blev stulen så hjälpte vi till att köpa en ny barnvagn åt familjen, det kan du faktiskt läsa här: Link!!

Vi väljer också att stödja olika forskningsfonder, eller hjälpa personer i kris.

Har du några frågor?»

Jeg svarer:

«Jeg blogger for egen del, behovet for å betale for å reklamere for bloggen er ikke tilstede, men takk for tilbudet 😊»

Altså, jeg setter pris på lesere, særlig hvis jeg jeg kan gi noe. At jeg formidler noe som kan ha betydning for de som leser. Men jeg betaler ikke til noen tilfeldige facebookentusiaster som vil tjene penger og påstår dem driver veldedighet.

Jeg har ingen problemer med å hjelpe og bidra. Jeg er medlem i Greenpeace, NOAH og Amnesty International. Jeg har bidratt til organisasjonen raisingmalawi.com og jeg har i ti år bidratt til støtte for mitt fadderbarn Beamlak i Etiopia gjennom SOS barnebyer.

Og så var det bloggen min da. Jeg skriver om alt mulig som skjer rundt meg og inni meg. I hovedsak er målet å bearbeide egne opplevelser, meninger, tanker og følelser. Men også dele ting som kan påvirke eller hjelpe andre i forhold til å ha blitt utsatt for overgrep, dele ting i forhold til sykdommer og diagnoser, i forhold til systemet i Norge og NAV. Angst, depresjon og fortvilelse. Alkohol. Jeg forteller om mine møter med barnevern, offentlige etater, belastede miljøer som narkotika og andre kriminelle miljøer.

Les mer her: Link!!

Så slik er det med det!

Noen andre som har blitt kontaktet av noen fra «Den største gruppen på Facebook»?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bunnytrash

2 kommentarer
    1. Nei, blogger også kun for egen del og hadde nok blitt en smule skeptisk hvis noen hadde tatt kontakt med meg på den måten.
      Kult bilde av deg forresten:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg