Jeg fersket dørvakt som dyppet snoppen i gjest, og nå er dama hans rasende på meg!??!!

For en tid tilbake siden, en lørdagskveld tror jeg, så var jeg på et utested her i Drammen som da het Unique. Og når det stengte og lokalet var tømt, så spurte ei dame jeg kjenner, hun spurte meg om jeg kunne holde veska hennes mens hun var på do. Joda det var greit. Jeg holdt veska, og hun gikk inn igjen. Hun var ganske full. Dørvakta hadde et par timer tidligere på kvelden bedt meg og en kompis ta vare på henne fordi han mente hun var overstadig.

Kompisen min og jeg blåste det bort. Hun er voksen sa vi, hun kan ta vare på seg selv. Og så lenge hun er inne så kan det jo ikke skje så mye. Og så lenge hun får lov å være der, og dem gir henne servering, så blir vel det utestedets ansatte sitt ansvar å passe på. Det står jeg ved. Dem kan jo ikke legge ansvaret over på gjester som er ute og drikker selv.

Anyway. Jeg ble stående utenfor en stund, og syntes det tok litt vel lang tid. Jeg kjente på døra, og den var ikke låst. Så da gikk jeg inn, ned trappa og til dametoalettet. Åpnet døren, og der fikk jeg se noe jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett, eller heller at det aldri hadde skjedd.

Den samme vakta som hadde bedt kompisen min og meg å ta vare på henne, var over henne. Oppå toalettet. Mellom beina på henne, med buksen nedenfor rævva.

Jeg bare; hva faen!!?!

Han var snar og røske på seg buksen. Og så forsvant han ut derfra uten å i det hele tatt se på meg. Han så ned i gulvet da han passerte meg, og forsvant.

Noen dager etter fortalte jeg dette til eier av utestedet, jeg har kjent han i alle mine år her i Drammen. Jeg fortalte han hele greia han tok da sitt valg og kontaktet sin daglige leder på Unique. Vakten fikk ikke jobbe der mer, han ble oppsagt. Daglig leder ringte meg og fortalte meg dette, og at denne hendelsen bare var toppen av isberget.

Så vakta ble oppsagt av flere grunner!!

Jeg angrer ikke på at jeg meldte fra til eier, for jeg står fast med at ansatte på utesteder ikke skal sjenke folk overstadige, og jeg står fast med at ansatte ikke skal følge etter gjester inn på toalettene og ha sex med dem. Utnytte situasjonen. Og jeg kjente vakta fra før, og han er og har alltid vært en drittsekk. Han har blant annet skrevet sjikanerende nedsettende kommentarer om meg på Facebook med referering til min seksuelle legning. Og en annen ting er at han har dame, baby, og er i fast forhold.

Det som er greia nå er at Unique har byttet eier flere ganger. Og nå også ansatte og konsept. Til og med navnet er endret, til «Agni». Og oppå det hele så har dama til denne vakta begynt å gå ut der. Jeg har møtt henne 3-4 ganger. Og hver gang klikker hun, skjeller meg ut og er over the top ufyselig.

Dette skjedde sist i går kveld.

Hun er rasende på meg for at jeg tok typen hennes på fersken i å knulle en annen overberuset dame på toalettet. Hvor absurd kan det bli?? Det er jo den idiotiske bedritne utro stygge typen sin hun skal være forbannet på. Og kanskje eventuelt hun som lå å sprika med beina.. men ikke meg!!

Jeg har ikke gjort noe galt her!

Sjuke folk!!!

Hva mener dere?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sex #utroskap #utro #toalettsex #dørvakt #unique #agni #drammen

8 kommentarer
    1. Hun tåler ikke sannheten, hun tåler ikke at typen var utro heller, men han kan jo ha laget en løgnhistorie til henne som hun helst vil tro på siden det er vanskelig å innse at typen bedro henne, så dermed har hun lagt skylden på deg. Drit i kjerringa, anmeld henne om hun trakasserer deg mer.
      Du gjorde det rette i situasjonen med den fulle dama. Det var jo voldtekt.

    2. Voff: Hadde egentlig lagt denne saken bak meg, for det er en tid siden, men den dama gjør ting så uhyggelig, og hun er direkte motbydelig – egentlig en god match, hun og typen, når jeg tenker over det.

    3. Jeg tenker at om frøkna ble sint på DEG fordi du sa ifra om at typen hennes knullet en annen, er det 3 mulige grunner til det:
      1) frøkna og gubben hadde et åpent forhold, og hun er ikke sur for at han lå med en annen, men at du oppdaget det, sa ifra og fikk ham sparket fra jobben.
      2) hun vet ikke hva som faktisk skjedde, fordi gubben har fortalt henne en helt annen historie.
      3) frøkna tåler ikke sannheten.

    4. livingdoll: Skjønner hva du mener, men 1 det var han selv som fikk seg sparket, 2 jeg vet ikke hva hun er blitt fortalt, og hun er så dum at det går ikke å føre dialog med henne, 3 er nok mest riktig. Takk for kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg