Back in therapy, panikkangst!

Som jeg skrev i går så er det cirka fire måneder siden min terapeut ble sykemeldt, og at det har skapt en del problemer for meg i forhold til NAV, egen psyke og helsetilstand, og så videre.

Nylig ble hun, terapeuten min altså, femti prosent friskmeldt. Så jeg så frem til at vi kunne komme igang igjen i dag og ta tak i en del ting.

Det fikk vi.

Først det fysiske: jeg er gått opp tre komma noe kg fra sommeren, så de 19 kg jeg hadde tatt av meg, er nå blitt til 15 kg. Det er overkommelig, det fikser jeg!

Motivasjon, motivasjon kom til meg 😜

Psoriasisen min er stabil på kroppen. Cirka 100 sollysbehandlinger har hjulpet, og jeg er nå igang med behandling igjen for å holde det i sjakk, og evt bli kvitt de siste «kakene». I hodebunnen er situasjonen en annen, så det vurderes nå at jeg skal begynne med en slags syrebehandling i hodebunnen. Jeg kjenner svien komme allerede, men hvis det gir resultater så er det garantert verdt det.

Terapeuten min skal ta kontakt med lege og saksbehandlere på NAV. Så neste time hos henne så skal vi lage en handlingsplan, og det skal lages nytt vedtak i min sak. Bare å ha pratet med henne i dag, og fått disse bekreftelsene ga meg et skikkelig løft, en god følelse..

Men så fikk jeg en telefon fra sykehuset. Gode nyheter tenkte jeg først, men så slo det meg, og da kom angsten, panikkangst.. er vel tredje gangen jeg opplever det på et år, og jeg endte på sofaen utenfor kontoret til terapeuten min.

Jeg skal forklare mer i morgen, jeg trenger litt tid på meg å fordøye dagen i dag. Skal se sesongfinalen av «Animal Kingdom» og avlaste hodet mitt fra den virkelige verden..

Klem til alle medmennesker der ute ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#terapi #behandling #terapeut #angst #panikkangst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg