Få ukas mat og drikke levert på døren!

I dag har jeg «peset» meg fram og tilbake i byen på ærender, og noen av menneskene jeg har sett i fatene i dag har slitt med tunge matvarer på vei fra butikken. Og derfor tenkte jeg at jeg i dag skal legge ut et innlegg med en av mine favoritt nettbutikker. Nemlig Kolonial.no

Dette er et firma/produkt som jeg står for, og jeg har ingen avtale om å reklamere for dem i bloggen min.

Jeg har brukt Kolonial.no flere ganger. Da særlig til å bestille tunge varer som feks brus, melk og mel. Jeg bruker også å bestille ferske varer som grønnsaker og fisk, for det virker som om dem får førstevalg fra leverandør/butikk. Fantastisk bra kvalitet. Jeg er ihvertfall mer fornøyd med ferskvarene jeg får levert fra Kolonial.no enn jeg får på butikkene her.

Jeg bruker også å følge med hvilke tilbudsvarer dem har fra tid til annen. Noen ganger finner jeg noe ekstra godt, og sparer en hel del.

Det beste er at det blir levert på døren, jeg slipper stress, og bæring av tunge varer. Noen ganger får jeg generøse tilbud og rabatter tilsendt! Så dette er jeg mer enn fornøyd med!!

Hvis du ikke har testet Kolonial.no før, så kan du gå inn på linken min rett under denne setningen, så får du 100 kr rabatt.

Link: KOLONIAL.NO

Ta en titt i det minste – som sagt, jeg er MER enn fornøyd!! 🙂

Ha en fortsatt fin dag!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#nettbutikk #mat #drikke #hjemlevering #rabatt #kolonialno

6 kommentarer
    1. Vi hadde en fyr på døra som snakket om sånn matkasse, men jeg syns det er gøy å handle og vi har bil så da er det heller ikke noe problem. Her i huset trengs det uansett litt mosjon til og fra butikken. Jeg går jo bare hjemme så en tur til butikken er bare sunt. Men det er jo fantastisk for de som ikke orker eller har tid til å dra i butikken å handle. De som syns det blir mye stress med barn i butikken eller ikke vet hva de vil ha til middag kan jo benytte seg av slike flotte matkasser og tilbud. De har nok veldig god kvalitet, men her i huset klarer vi oss bra ut. Veldig fint at du lagde dette innlegget. Kanskje noen der ute får behov for det og ikke vet om det. 🙂

    2. Cathrine Ruth: Dette er ikke som «Adams matkasse». Her bestiller du de varene du trenger og får de levert rett på døra. Og ja det er fantastisk tilbud for oss som ikke kjører selv. Spesielt på dager og perioder som dette. Prisene er som på REMA, men ferskvarene har bedre kvalitet.

      Husker lettelsen da jeg en gang bestilte en 8 pk med 1,5 ltr brus. Slike pakker er billigere enn å kjøpe enkeltvis. Og så slapp jeg bære. Det var så digg!!

      Takk for at du besøker bloggen min, og la igjen noen ord, setter pris på det – velkommen tilbake! 🙂

    3. Ja det er jo en god følelse når man slipper å bære det hihi. Kan selv tenke meg om jeg måtte bære så mye vekt fra butikken og hjem. Supert at det er så utrolig billig da. Da går det jo ann for alle, å få råd til det liksom.

    4. Cathrine Ruth: Som sagt, jeg er mer enn fornøyd. Også per jeg flink å følge med på tilbudene dem har også. Noen ganger er det akkurat «mine» produkter som er nedsatt pris. Og da blir jeg ekstra glad 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg