Valentines Day og Video Audition

I går var det Valentinesdag, og det var veldig koselig. Snuppen min og jeg var å spiste på et sted her i Drammen som heter Mo’s Ember. Ikke særlig kreativt, men vi bestilte hver vår hamburgertallerken. Og jeg lover, det var kjempegodt. Tror nok den burgeren var hjemmelaget på kjøkkenet der. Den var tykk og saftig, og den besto av kjøtt(!).

Vi spiste også dessert. Lun sjokoladefondant med vaniljeis og jordbær. Den var helt nydelig, og mektig.

Ikke vært på Mo’s Ember før, men vi skal dit igjen 😉

Etterpå dro vi på kino. Vi så filmen «The Florida Project» om ei jente på seks år som bor på et motelrom sammen med sin mor som må ty til «triks» for å skaffe penger til mat og for at de skal ha et sted og bo. Denne jenta på seks år burde få en Oscar for sin rolleprestasjon.

Link: The Florida Project (Trailer – YouTube)

Vi forlenget vår «Valentine-date» med å gå ut å spise i dag også. I dag også på et «nytt» sted vi ikke har besøkt før. Papirhuset. Ikke særlig kreative i dag heller, så det ble pizza. En «Papirhuset Spesial» og en «Reinsdyr». Pizzaen var god den, men det er flere steder i Drammen som har bedre. Og i og med at dem ikke serverer maten, men gjesten selv må gå frem og tilbake for å hente mat, drikke, bestikk og så videre, så skjønner jeg ikke at de kan kalle seg «restaurant». Men vi koste oss vi, og det er det viktigste 😉

Vel hjemme hadde jeg fått en email fra et castingbyrå som ønsket at jeg skulle lage to videosnutter som audition for en rolle i en «reklamefilm for en stor kunde». Dette har jeg gjort en gang før, og det gikk ikke bra. Hahaha og LOL!!

Den ene snutten skulle være en kort presentasjon av meg selv, og den andre et opptak der jeg støvsuger en flekk på gulvet som ikke vil vekk. Mye rart altså 😂

Så nå er det avslapping på sofaen, ha en fortsatt fin kveld alle dere flotte der ute!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#valentine #valentinesday #valentinesdag #mos #mosember #kino #film #thefloridaproject #valentinedate #papirhuset #audition #videoaudition #statist #smårolle #reklame #reklamefilm #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg