Toto

Nå sitter jeg på toget på vei hjem fra Oslo. Har vært på Toto konsert sammen med flotteste Madelene.

Jeg har aldri vært noen Toto fan, men har alltid kjent til låten «Africa». Madelene overtalte meg til å bli med, og hun spanderte billetten. Det ble vanskelig å si nei. Så etter å ha lyttet litt på Toto i forkant av konserten fant jeg to andre låter jeg også kjente til. «Hold the line» og «Rosanna». Alle tre låtene ble spilt i kveld.

I sin helhet var konserten bra. Mitt problem er at jeg liker ingen låter i sin helhet, bare stykker av låtene, for eksempel noen riff, eller refregnet. Ingen av de som synger i Toto har stemmer som skiller seg ut heller. Men dyktige musikere er de, og de hadde en veldig flott avslutning på konserten.

Det beste likevel var gleden og entusiasmen til Madelen som er fan av bandet og musikken. Og det var utrolig koselig å være på konsert med henne igjen.

Vi var på Fleetwood Mac konsert sammen i 2013. Vi er begge fan av Fleetwood – men bevares, begge konserter er minner for livet. Så takk for det Madelen ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#konsert #oslo #toto #africa #holdtheline #rosanna #40tripsaroundthesuntour #fleetwoodmac #minnerforlivet

4 kommentarer
    1. Whaaat? Hvordan kan man ikke like Toto? De er jo bare de BESTE musikerne. Jeg liker egentlig ikke rock, men har veldig respekt for disse gutta (starta med at jeg er big ass Michael Jackson fan, og dette er jo gutta som spiller på flere av Jackson sine plater, og så var kompisen min så sykt fan av Toto at jeg ble introdusert).
      Jeg var å så dem live for to år siden, hvor jeg også møtte gutta før show. Var sykt fett”

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg