En runde på utelivet i Drammen, Norge.

Snuppen min og jeg var egentlig invitert på middag og etterpåkos i går, men det ble avlyst. Det var litt trist da en barndomsvenninne av snuppen min tok kontakt og ville komme på besøk og vi måtte si at det får bli en annen gang siden vi allerede hadde en middagsavtale. Et vennepar fra Oslo ville også komme på besøk. Og det er jo typisk – når vi har andre avtaler tar folk kontakt, hahaha..

Middagen ble som sagt avlyst, og vennene våre som egentlig hadde lyst å komme til oss hadde da gjort andre avtaler. Så da ble det snuppen min og meg her i går kveld. Til tross for hvor selskapssyke vi er på slike frikvelder, så koste vi oss vi, med gode drinker, fireball og epleshots.

Etterhvert som formen steg tok vi turen ut på byen. Første stopp var Palmen, stampuben.. det var spesielt, for der var det masse innvandrere. Et gjeng rundt biljardbordet, og en flokk ved bordene som satt og spilte kort faktisk. Snuppen min satte seg ved dem og prøvde få kontakt, men det ville de ikke.. de vil ikke integreres med oss og vårt samfunn, bombe!!

Så stakk vi over elva, der passerte vi McDonalds, utenfor satt en romfolktigger, han pekte på oss og kom med nedsettende homsebemerkninger. Snuppen min reagerte og ba han holde kjeft og pelle seg hjem. Dette fikk et gjeng ungdommer med seg og skulle da begynne bråke med oss. Det er ironien i Norge, vi skal kunne bli hetset i vårt eget hjemland, mens ulovlige innvandrere og svindlere skal beskyttes. Galskapen lenge leve…

Så gikk vi til Unique som nylig, for et par måneder siden ble åpnet med nytt konsept. Indisk restaurant på dagtid. Partysted på kveldstid. Men der var dørene stengt lokalet tømt. Nedlagt.

Så gikk vi til et sted som heter Corner. Der var det ingen gjester. Kun daglig leder. Singh fra India.

Hadde det ikke vært for snøen så kunne en faktisk begynne å tro at vi var i et annet land.

Siden snuppen skulle på jobb på kveldsvakt i dag måtte han dra hjem tidligere enn meg i går. Så da dro jeg til utestedet «Oscar» og da fikk jeg følelsen av å være i Norge igjen. Møtte mange venner og bekjente, og tok helt av på dansegulvet.

Så etter alt tok jeg taxi hjem, og den somaliske sjåføren ble sur for at jeg skulle betale med TT-kort. Det syntes jeg faktisk var litt moro da, lol.

Ha en riktig fin søndag alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#palmen #stampuben #innvandrere #integrering #mcdonalds #tigger #romfolk #unique #indisk #corner #oscar #taxi #drosje #somalier #drammen #norge

4 kommentarer
    1. Palmen er et nullsted for meg, det er i bås som No1(Kaktus før) på Bragernes. Går jeg en sjelden gang ut havner på yaya eller Picasso. Skal jeg danse blir det Z eller hva det heter nå. Det er massevis av utesteder i Drammen så kampen om gjestene er stor.

    2. Helge: Jeg liker steder hvor jeg prate med folk uten hyling og altfor høy musikk. Z boikottet jeg for mange år siden, vakter som driver med maktmisbruk og unødvendig vold klarer jeg meg uten. Palmen er alright, nært hvor jeg bor, de som jobber der er mine venner, og en kan prate med folk over en kopp kaffe eller en øl eller to. Synd at et 30 år gammelt stempel sitter igjen enda, men men, sånn er det, folk dømmer og har fordommer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg