Hvordan jeg har det i dag.

Gårdagen ble tøff, ingen tvil om det. Blir sittende å tenke på hvordan jeg skal takle det som kommer fremover. Møter med advokaten for oppdateringer, og om to uker er etterforskningen ferdig. Hva skjer da? Hvordan kan jeg være forberedt på noe som jeg ikke vet noe om? Hvordan blir det å møte de andre som har anmeldt L? Hvordan blir det å møte L?? Hvordan blir det å dra til Harstad? Alene med en advokat.. Hva kommer til å skje i den rettsaken?

Blir det lenge til og hvor lenge blir den å pågå?

Hvordan ender alt??

Masse spørsmål.. mange minner.. hendelser jeg har prøvd legge bak meg, glemme og fortrenge.. masse følelser, vonde følelser. Det er slik jeg har det nå.

Link: Det blir rettsak!!

Link: Dette må jeg leve med!

Jeg vet ikke hva som er verst lengre.. jeg vet jeg gjentar meg selv «Noe jeg hadde prøvd å fortrenge og glemme er plutselig virkeligere enn noengang før.» Men det er slik det er, noe som skjedde for et halvt liv siden oppleves verre nå enn den gang da ting faktisk skjedde. Jeg hadde «på en måte» lagt alt det bak meg som vonde mareritt. Det har aldri blitt helt borte, men litt og litt bedre med tiden. Men som jeg skrev i går, det blir verre og verre for hver gang nå, for hvert avhør, for hvert møte med advokaten.. Nei, jeg vet ikke hva som er verst lengre.

Er ventingen på at det endelig skal bli over som er verst? Er det benektelsene og løgnene til L som er verst? Er det å få vite om alle de andre som har blitt utsatt? Det at jeg i går fikk vite at jeg kjenner noen av dem? Uvissheten om jeg kunne stoppet alt dette for mange år siden. Bestemoren som ble mishandlet.. Foreldrene som ga faen i at sønnen var utsatt for overgrep?

Skal jeg legge dette fra meg om dagene, skyve det vekk og bli «skutt» og knekke sammen hver gang det skjer noe?! Eller skal jeg tenke på dette hver dag så det liksom ikke blir så ille når saken kommer opp? Få et følelses-sammenbrudd som i går, eller brytes litt ned for hver dag til det er over?

Jeg er ganske føkka i hodet i dag ja, føkka i hjerte og sjel.. så..

Jeg skal ihvertfall ikke tenke mer på dette i dag. I kveld skal jeg på fest hos venner. Norsk melodi grand prix.

Måtte den beste låten vinne!

Her er linker til tre sanger jeg har hørt mye på siste døgnet, en fra 2016 av Ina Wroldsen, og to helt nye, utgitt denne uka faktisk, av Kylie Minogue og Donkeyboy.

Link: Lay it on me – Ina Wroldsen (YouTube)

Link: Lay it on me – Ina Wroldsen (Spotify)

Link: Stop me from falling – Kylie (YouTube)

Link: Stop me from falling – Kylie (Spotify)

Link: It’ll be alright – Donkeyboy (YouTube)

Link: It’ll be alright – Donkeyboy (Spotify)

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#advokat #rettsak #påtale #overgrep #mindreårige #anmeldelser #forklaringer #avhør #påtale #påtalemyndigheter #pedofil #mishandling #seksuelleovegrep #tanker #følelser #harstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg