Over natten ble jeg erklært nazist og rasist!

Det var spesielt å våkne i dag og over natten ha blitt erklært både rasist og nazist.

Hele landet er blitt helt sjukt, en slags psykisk og mental «disorder» hvor en stor andel er ute etter blod. Tenker Judas Gahr Støre er fornøyd med seg selv etter at han nå har fått det norske folk så opprørte som vi er blitt. Tenker han er fornøyd når han nå har overbevist mange til å tro at når Sylvi Listhaug skrev sin (nå berømte) status på Facebook for å såre og skade.

Statusen om at FrP ønsker å jobbe for å «inndra pass og statsborgerskap til fremmedkrigere og terrorister» sammen med et bilde av væpnede fremmedkrigere og tekst: «Ap mener terroristenes rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet», handlet IKKE om å såre og ramme pårørende, etterlatte og alle involverte i Utøya 22 juli 2011.

Men Støre, fremmedkrigere og terrorister ønsker at flest mulig skal tro det. Vær på vakt, dette er total villedning!

Gahr Støre beskyldte Listhaug for å ha «nøret opp til den slags holdninger», og da henviser han til hatefulle kommentarer mot han selv og arbeiderpartiet under Listhaugs utspill i terror- og fremmedkrigere debatten.

Link: Listhaug ber om uforbeholden unnskyldning x 4

Link: Støre prøver utøve hersketeknikk mot Listhaug.

Nå tenker jeg at det er på tide at Gahr Støre ber om unnskyldning til alle for å ha samarbeidet med terrororganisasjoner og terrorledere. Jeg tenker at han bør be Listhaug om unnskyldning for hevnaksjonen og terroren han nå utsetter henne for. At hun har tatt han på dårlige holdninger og direkte løgner politisk de siste årene er tydelig bakgrunnen for at han nå prøver «ta» henne, og «felle» henne.

Link: Leder av stor terrororganisasjon avslører Jonas Gahr Støre.

Link: Gahr støre blir tatt i løgn om samarbeid med terrorist(er).

Link: Støre hang ut kristen redaktør som nå blir drapstruet.

Link: Støre angriper Listhaug, men nekter å ha dislog med henne eller møte henne i debatt.

Jeg tenker at nå er det på tide at Gahr Støre gir en uforbeholden unnskyldning til hele Norge og det Norske folk. Det er han som lyver, og alt han har gjort har nå ført til at det er full krig og terror på sosiale medier. Noe han har NØRET og STØRET opp til!

Enkeltpersoner blir hengt ut som onde, rasister og nazister. Hva Gahr Støre har gjort nå er å utløse terror mot et helt samfunn og alle enkeltpersonene i dette samfunnet!

Ja, veldig mange i dette landet er for en streng innvandringspolitikk her i Norge. Ja, Sylvi Listhaug har fått mange velgere på grunn av sin strenge innvandringspolitikk. Hun har også fått mange velgere fordi hun er sterk, tøff, sta og handlekraftig. Hun har bevist gang på gang at hun tar affære, hun har det ikke bare i kjeften, hun tar en sak, og den tar hun hele veien.

Jeg selv flyttet fra Nord-Norge til Drammen for over 11 år siden. Til den byen jeg ble fortalt har størst innvandrerandel. Jeg begynte jobbe her, fikk kolleger fra diverse land. Vi leier leilighet i et område der svært få er etnisk norske i forhold til at vi faktisk bor i Norge. Høres dette ut som en nazist eller rasist?

Jeg har reist litt, ikke nok. Men har blant annet besøkt Sverige, Nederland, Romania, Frankrike, Bulgaria, Tunisia, Marokko, Italia, Spania, Ungarn, Hellas og Tyrkia.

Jeg har venner fra Marokko, Columbia, Brasil, Pakistan, Irak, Tyrkia, Italia og Hellas. Og naboer, tidligere kolleger og så videre fra enda flere land.

Virker det som om jeg bryr meg hvor folk er fra eller hvilken hudfarge de har?

Jeg støtter Raising Malawi, og jeg er medlem av SOS-Barnebyer og Amnesty International.

Jeg har hatt elskere fra Norge, Nederland og Tyrkia. Jeg har et fadderbarn i Etiopia som jeg støtter og har fått brev og kort fra gjennom ti år.

Så hva om jeg er for streng innvandring til Norge. Det har da med hva jeg har sett og opplevd. Tenker, mener og føler. Jeg vet at kulturer er forskjellige. Jeg vet at enkelte steder er kvinner lite og ingenting verdt. Jeg vet at homofile blir steinet og hengt. Jeg vet at pga krig og terror i hjemlandene sine så sliter utrolig mange med psyken sin i så høy grad at de er uberegnelige og farlige. Jeg vet at det finnes store, små og meget farlige terrororganisasjoner. Jeg vet at religioner er i konflikt, og jeg vet at Islam er en ideologi som søker makt!

At jeg ser alvoret i ting, ønsker forsiktighet og bedre integrering, er det galt? At jeg ønsker norsk kultur, norske verdier og holdninger i Norge. Er det galt? At jeg ønsker færre gjenger, mindre voldtekter, bekjempe homofobi, barneekteskap, bacha-bazi og vold, er det galt? At jeg ikke ønsker terror, fremmedkrigere og krig i Norge, er det galt?

Er det galt å ønske at vi skal være trygge her i Norge?

På sosiale medier, NRK’s nyhetssider, i aviser som Aftenposten, i diskusjonsforum på nett og Støre vet hvor, så er jeg nå blitt erklært for både rasist og nazist. Det fordi jeg i går, på eget initiativ, bestilte blomster til vår Justis- beredskap og innvandringsminister Sylvi Listhaug etter jeg fikk vite at det vil bli stilt mistillitsforslag mot henne. Et mistillitsforslag jeg synes er både urettferdig og synd!

Det er jo Jonas Gahr Støre som samarbeider med terrorister og lyver til hele Norge om det. Sylvi Listhaug jobber MOT å ha fremmedkrigerere og terrorister i Norge. Så med sin villedning, sin hevn- og terroraksjon mot Sylvi Listhaug har Gahr Støre fått meg stemplet som rasist og nazist. Nå er det rasisme å sende blomster også!!

Jeg har pga sterke meninger om disse tingene blitt kalt rasist før. Det av ignorante personer som ikke har argumenter eller kunnskaper. Det å bruke rasisme-kortet har over tid blitt en trend.

Jeg har aldri blitt kalt for nazist!

Men at høytstående politikere står frem og får oss som har sendt blomster, deriblant meg, stemplet som nazister og rasister. Det er jo dritskummelt og livsfarlig. Vi har jo alle sett nå hva uttalelser fra Jonas Gahr Støre kan føre til. Det sendes drapstrusler på kryss og tvers over hele landet vårt nå.

Her bor jeg, og så forteller en høytstående politiker og hans fotfølgere til alle rundt meg og hele landet at jeg er rasist. Nå blir vi, deriblant jeg faktisk terrorisert av terroristen Jonas Gahr Støre!!!

Synes dere dette er greit?? 😳

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#rasist #nazist #rasisme #nazisme #judas #judasgahrstøre #tåkefyrsten #jonasgahrstøre #gahrstøre #sylvilisthaug #innvandringsminister #beredskapsminister #justisminister #listhaug #frp #ap #fremskrittspartiet #arbeiderpartiet #fremmedkrigere #terrorisme #bekjempterror #bekjempterrorisme #utøya #politikk #politikere #innvandring #drapstrusler #innvandringspolitikk #religion #ideologi #islam #integrering #fremmedfrykt #fremmedhat #homofobi #bachabazi #vold #voldtekt #kvinneundertrykkelse #kvinnemishandling #mistillitsforslag #rasismekort #utøyakort #terror #norge #terrorinorge

Skal på konsert med spanske Enrique Iglesias i kveld, det gleder jeg meg til. Musikk er terrorens motstander!!

22 kommentarer
    1. Fantastisk bra skrevet – akkurat hva jeg selv føler nå, sendte også blomster med gode tanker. Jeg måtte til og med sjekke min egen profil for å se om jeg var med i noen «nazistgrupper», men som jeg trodde var jeg ikke det. Det er spesielt å våkne opp til å være rasist og nazist. Jeg er opprørt, virkelig opprørt over oppførselen til Støre, Thorkildsen og båt-Pedersen spesielt.

    2. Du skrev det jeg tenker og føler.Vensresiden I norsk politikk kan tillate seg å si hva som helst uten følger. De oppfører seg som pøbler.
      Venstresiden med Støre som leder har oppnådd å destabilisere den norske regjeringenEt av målene til Soros mange organisajons grener var nettopp destabilisering,Dette skjer med god hjelp fra til dels unge med opprør I sinnet.Den dagen kommer kanskje da de inser de var lette å villede I det politiske spillet.Jeg skulle så gjerne ville delta I demonstrasjonen Søndag 18. mars.

    3. Snakk om å splitte folket !! Ap forfører sine egne og de ser ikke sannheten i hva som skjer med folket. Jeg har gått med vondt i magen av denne Listhaugforfølgelsen.Nå er det helt greit fra politikerene å stemple oss som ser sannheten for rasister og naziter også. Dette gjør at en står opp enda mer for landet vårt.
      Virkelig synd at det nå er blitt slik at folk reiser seg mot folk her til lands😢

    4. Bra skrevet, det har gått helt av skaftet. Tror mange bør se sei i speilet å tenke over hva de skriver😁👍

    5. Bra skrevet! Selv om jeg ikke sendte blomster kunne jeg godt ha gjort det i ren sympati og medfølelse, selv om jeg hverken heier på Listhaug eller stemmer FrP. Det er visst ikke grenser for hva man kan tillate seg å si på den røde siden. Og disse folka lar seg krenke av det meste! Det gjelder en standard for dem og en annen for oss andre. Svært skuffa, såra og vonbroten.

    6. Det å si at man vil ha strengere kontroll virker å være en upolitisk korrekt mening, den får man ikke lov til å ha. Vi må tørre/få lov å si hva vi mener, ikke hva vi tror er riktig å mene ovenfor andre.
      Bra skrevet.

    7. Sten Egil Holen: Fremmedhat er ikke bra, men ofte blir det forvekslet med fremmedfrykt. Aa leve i frykt er ikke bra.

      Og siden vi er inne på hat, en grusom opplevelse å bli ropt nazist etter fordi jeg sendte en dame noen blomster, jeg saa hatet i oeynene paa et par av dem som sto aa ropte etter meg og venninnen min.. og de kjenner oss ikke engang.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg