Et stort tap for Norge – uvitenhet er avmakt!

I dag gikk Sylvi Listhaug, hun er ikke lengre Justis- beredskap og innvandringsminister i regjeringen, og det er vel ikke så mye mer å si om det annet enn at det nå har skjedd, og det er helt tragisk.

På sosiale medier i dag har jeg lest statuser og kommentarer fra venner, bekjente og fremmede. Uttalelser som «nå er vi endelig kvitt kjerringa», «jada, det er håp, endelig et fornuftig trekk», «det var en gang en Listhaug» sammen med et bilde av et brennende bål. Uttalelsene er mange, og ufine.

Jeg tenker, hvis dem mener Listhaug «nører» opp til hat. Hva er det dem gjør? «Stører» opp til, hva vil dem kalle det??

Nå snakker jeg om mennesker som egentlig er lite engasjerte ellers. Og i dag må de stikke seg frem med kommentarer som de tror er noe bedre enn alle andres. På spørsmål om hvorfor de ytrer hva de gjør, og mener hva de mener så er de veldig usaklige. De liker bare ikke Listhaug. Liker ikke fremtoningen, og de tar ting de har hørt som argumenter. Gjerne AP-argumenter som at hun skaper splittelse, fremmedfrykt og «nører opp til» hat.

Jeg er så lei det ordet «nøre», og jeg legger merke til at folk flest egentlig ikke har mange meninger om, eller vet særlig om jobben Sylvi Listhaug har gjort og hva hun kjemper for.

For noen dager siden snakket jeg med en som i det minste var saklig. Han støttet hverken FrP eller Listhaug. Og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg som homofil kunne gjøre det, FrP ifølge han er jo det minst homovennlige partiet.

Nåvel, jeg ER homofil. Og ja jeg vet at Sylvi Listhaug for en del år tilbake siden sto på talerstolen og sa hun var «stolt av å tilhøre et parti som stemte mot ekteskapslov for homofile», og bla bla bla.. vanskelig å ikke få det med seg når det er blitt brukt som argument fra arbeiderpartisympatisører, brukt som en del av mobbekampanjer fra bloggere som SophieElise, og ren propaganda fra venstre-ekstreme.

Jeg vet faktisk at hun ikke har helt samme holdninger i dag, men..

Nå vil jeg fortelle hvorfor jeg ga min stemme til FrP første gang ved stortingsvalget i 2013. Det var ene og alene Sylvi Listhaug. Alle partier har sine saker, saker som jeg støtter. Så for mange er ikke det å velge alltid så enkelt. Jeg tenker at en må stemme utfra hva en selv mener er viktigst. En må veie saker opp mot hverandre, og se hva som veier tyngst. For meg ble det å være trygg. Trygghet for meg, trygghet for slike som meg, kunne bevege seg trygt i samfunnet, trygghet for alle, trygghet for landet! Det representerte Sylvi Listhaug!

Jeg har blitt truet, plaget og hetset mange ganger. Eksempler er biler som kjører forbi meg i mitt eget nabolag, der innvandrere sveiver ned bilvinduene og roper «jævla homo» og «soper» etter meg. En gang stoppet en sin flotte sølvgrå Mercedes og kom ut av bilen med slagvåpen og truet vår mops, Ella, som den gang var bare noen måneder. Han ville ikke «se den jævla bikkja» i gatene her mer. En gang ble jeg overfalt av fem stykker, en av dem dro kniv mot meg. En verdsetter livet høyere etter en slik opplevelse, men det skaper frykt. Jeg kan ramse opp mange mange hendelser, og hendelsene har én ting felles. Innvandrere.

Når en velger å ikke bli opplyst av venstrevridd media som NRK, TV2, VG og så videre, som dysser ned ting og blåser opp ting i forhold til hva den «røde siden» mener, så finner en ut ting som for eksempel at antall voldtekter øker og minker i forenelighet med antall innvandrere. Økt innvandring, økt antall overfall, overgrep, gjengkriminalitet, vold og voldtekter. Venstresiden benekter dette, men ingen kan fortelle meg noe jeg har opplevd, ser, og opplever selv!

Så hva har Listhaug gjort. Hun har kjempet imot dette. Hun har kjempet for strengere innvandring, hun har opplyst oss om hvordan virkeligheten er, i motsetning til venstresiden som uforståelig nok dysser ned og benekter. Hun har reist fra sted til sted i verden og tatt til seg kunnskaper som hun har brukt til å bekjempe terror. Beskyttet det norske folk og landet vårt. Hun har kalt en spade for en spade, vært sta, tøff og bestemt. Og hun har ikke bare hatt det i kjeften, hun har hatt en stødig kurs og hun har handlet!!

Så hva for et argument er det at Listhaug stemte mot ekteskapsloven for homofile den gang? Homo eller hetero? Hvor viktig er det å inngå ekteskap fremfor å være trygg i sitt eget land, i sine egne gater, og sitt eget hjem?

Listhaug er imot sterk sosial kontroll, kvinneundertrykkelse, tvangsekteskap, kjønnslemlestelse, homohets, homohat, voldtekt, æresdrap og terror. Og hun er for ytringsfrihet, likestilling, streng innvandring, medmenneskelighet, norske verdier og saklig debatt om hva man måtte være uenige om. Og hun brukte sterke virkemidler for å skape debatt, for å vise virkeligheten og få fram sine poeng.

Så nå vet dere hvorfor jeg har stemt FrP ved de to siste valgene, og hvorfor jeg mener at det det som har hendt i dag, at Sylvi Listhaug i dag gikk av, det er et STORT tap for det norske folk og Norge.

Og til slutt vil jeg si at jeg ante et glimt i øynene til Judas Gahr Støre i går, som var en anelse dempet i dag. Han fikk ikke makten. Han oppnådde nok et delmål, men ikke selve målet. Og en annen ting, det ligger nok mer bak at han ville bli kvitt Listhaug i Justis. Jeg nekter å tro at bare en uttalelse på Facebook skal få han og fler høytstående i AP til å ta AV slik..

En ting er hans forbindelser med terrororganisasjonen Hamas, Det muslimske Brorskap og Khaled Mashaal. En annen ting er Utøya. Hva skjedde der? Hva står i de konfidensielle papirene som ikke skal ut i offentligheten? Hvem var ombord på MS Thorbjørn?

Det var Gahr Støre som nevnte Utøya!

Helvete fryser til is før jeg stoler på den mannen, og jeg tenker at alle der ute i vårt langstrakte Norge bør holde øynene åpne og være på vakt.

Mens Norge enda er Norge!

Takk for at dere leser!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sylvilisthaug #justisminister #beredskapsminister #innvandringsminister #regjering #dennorskeregjering #listhaug #sosialemedier #media #massemedia #ap #arbeiderpartiet #fremmedfrykt #hat #frp #homovennlig #fremskrittspartiet #homo #homofil #stortingsvalg #valg #trygghet #samfunnspolitikk #politikk #politikere #jævlahomo #soper #nrk #tv2 #vg #rødt #blått #innvandring #overfall #overgrep #gjengkriminalitet #vold #voldtekt #hetero #ekteskapslov #sosialkontroll #kvinneundertrykkelse #tvsngsekteskap #kjønnslemlestelse #homohets #homofobi #homohat #islam #islamisme #islamister #æresdrap #terror #likestilling #medmenneskelighet #norskeverdier #debatt #jonasgahrstøre #gahrstøre #terrorist #makt #hamas #detmuslimskebrorskap #terrorister #khaledmashaal #thorbjørn #msthorbjørn #utøya #terrorhandlinger #motterror #antiterror #norge

8 kommentarer
    1. Bra skrevet. En veldig trist dag. Vi får håper at Listhaug gir seg aldri og forsetter å kjempe for Norge.

    2. Heldigvis forblir Sylvi Listhaug på Stortinget 😀 (Jeg er fortsatt lettere sjokkskadd over det lavmål som har blitt utvist fra venstresiden og media!)

    3. Godt skrevet ❤️
      En sorgens dag for ytringsfrihet og vår trygghet!
      Ja, jeg har også opplevd mye hets, overfall, voldtektsforsøk, ran osv osv- alle med samme fellesnevner hva gjelder gjerningspersoner. De var alle innvandrere…
      jeg er reddere enn noen gang for hva som vil bli fortsettelsen på dette.
      Og jeg er sjokkert over at folk som anklager én person for ting, bruker samme type virkemidler og hets mot andre, og at de aksepterer at f.eks Støre også gjør det. Rett og slett målløs.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg