To saker: Fremskrittspartiet og kommentarfeltet

Vel, da var dét gjort. For bare dager siden så sa jeg til en venninne at jeg syntes det er for dyrt å bli medlem i noe politisk parti. Det er 350 kroner for medlemskap, og det er kun honnør etter fylte 67 år. Ingen honnør for uføre/aap. Så min støtte ville forbli gjennom valg og andre ting. Som feks demonstrasjonen jeg var på for Listhaug.

Men etter den helt vanvittige heksejakten på Listhaug som nå hele Norge har vært vitne til, og så mye skittkasting mot henne, mot politikere rundt henne, mot andre som har støttet henne i en tøff tid, mot venninnen min og meg, og mot helt vanlige snille hyggelige mennesker fra her og der i landet. Så endret ting seg.

I går kveld la jeg ut følgende status på min Facebook: «Tenker jeg melder meg inn i FrP jeg også – etter alle skjellsordene og stemplingene jeg har fått fra venstresiden, så skulle det bare mangle. Ja til medmenneskelighet, inkludering, ytringsfrihet og en tryggere hverdag for alle».

Så nå er jeg veldig fornøyd med å ha blitt «hovedmedlem» i Fremskrittspartiet.

Må droppe melk og grønnsaker et par uker, men som sagt, jeg er strålende fornøyd med å ha tatt dette valget. Håper stadig flere fortsetter å melde seg inn. Judas Gahr Støre må ALDRI komme i regjering i dette landet!

Og med det sagt vil jeg si at jeg er veldig takknemlig for dere som leser, kommenterer, liker og deler mine blogginnlegg. Jeg er veldig glad for å kunne uttrykke meg, formidle mine budskap og vise hvem jeg er. Og jeg er spesielt takknemlig for ytringsfriheten vi har, den skal jeg bruke, og aldri la meg kneble.

Jeg setter pris på tilbakemeldinger og kommentarer. Under hvert blogginnlegg er det et kommentarfelt. For tiden ligger det en feil hos blogg.no som gjør at når jeg svarer på deres kommentarer så kommer det opp rare tegn når jeg skriver bokstavene Æ, Ø og Å. Så derfor prøver jeg for tiden å skrive AE, OE og AA istedet for. Så vet dere det!

Fortsett kommentere, like og dele!

Takk for at dere leser, ha en kjempefin dag!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#medlem #frp #fremskrittspartiet #politikk #hovedmedlem #honnør #uføre #aap #bloggno #heksejakt #listhaug #sylvilisthaug #hets #hat #jonasgahrstøre #gahrstøre #ytringsfrihet #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Takk for at du har meldt deg inn – velkommen som “BYGDETULLING”. Hilsen en som pleide å ha hjertet til venstre, men på meg så flytta deg seg tvers over kroppen så snart jeg så hvor skadelig venstresida er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg