Påskeaften – med kremen av kremen.

I går og i dag har snuppen min og jeg bare holdt på her hjemme. Jeg begynte faktisk litt på skjærtorsdag.

Vi har vasket bilder som har hengt på veggene i mange år. Vasket klær, stoltrekk, gardiner, sengetøy og pledd.

Vi har redd opp senger, skiftet gardiner, vannet blomster, vasket møbler. Hatt fremme sofaene og vasket under dem. Vi har ryddet, kastet, handlet, ordnet

Sugga har gått over gulvene flere ganger. Vi trodde ei venninne med hundeallergi skulle komme i kveld. Men hun måtte kansellere da hun har blitt syk. God bedring til deg snuppa!!

Men det blir kremen av kremen i kveld, venner kommer rullende fra Fjell og med tog fra Oslo. Min «søster» in crime fra oppi bakken kommer, og venninna ved gatekjøkkenet. Vi har fikset påskemat og påskequiz til i kveld.

Og myyyye mer.

Og den som vinner quizen får et fylt påskeegg. I påskeegget er det litt av hvert 😜

Neida, jeg er ikke religiøs, har ikke noe forhold til påsken. Men alle unnskyldninger for fest og feiring er jeg med på. Jeg liker å være sosial, henge med venner. Og slik er snuppen min også, så vi åpner gjerne hjemmet vårt for litt kos og moro.

Ikke alle som gjør det!

Ha en fortsatt fin påske alle sammen!

🐣🐥🐣

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#påske #venner

8 kommentarer
    1. Det er mange som pusser båt hele påsken eller gjør forberedelser til vårting. Påsken er viktig for kirken i påsken og jeg skjønner de som besøker kirken og ikke de som er der i påsken. Men uansett er det viktig og nyte det fine været vi har. Men sola avslører masse støv i heimen så mange burde gjøre som dere; ta en dag med rengjøring. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg