Skal jeg ta det som et kompliment eller??!

Fikk en spesiell melding i innboksen min..

«Hei Roger Endre, jeg satt å grunnet litt på dette før jeg bestemte meg, og jeg synes du bør få vite at noen har tatt noen av dine profilbilder på Facebook og bruker dem på nettstedet ****** og søker sextreff.

Siden jeg kjente igjen ansiktet ditt via felles facebookvenner og vet at du har samboer fikk jeg meg til å sende melding å spørre om hva samboeren din synes om at du offentlig går ut og søker sextreff med andre menn og kvinner. Svarene jeg fikk viste tydelig at det ikke var deg som sto bak profilen der (jeg følger bloggen din også).

Så jeg rapporterte vedkommende for stjålne bilder og håper de fikser det så fort som mulig.

Men jeg ville fortsatt si i fra til deg så du er klar over det, for jeg vil at noen sier i fra til meg om mine bilder blir stjålet og brukt på den måten».

Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment at noen vil bruke mitt utseende til å skaffe seg sex, hahaha.. men dette er rimelig spesielt. Jeg tror heller ikke på tilfeldigheter, at dette skulle komme i samme farvann som mobbekampanjen til noen av sportspubens gjester.

Link: Hat meg alt dere kan, det endrer ingenting!

Det var jo en av dem som har truet med å ødelegge forholdet mellom snuppen min og meg. Det kan jo være tanken bak å lage en slik profil med mine bilder. Hahaha.. kreativt, jeg så ikke den komme!! Men nå er det en gang slik at snuppen min og jeg har stått sammen i tykt og tynt i over elleve år. Dette er ikke et skjørt forhold som noen bare kan ødelegge. Vi mistror hverandre ikke, og vi vet ting om hverandre som ingen andre vet, så å forsøke ødelegge for oss med en sexprofil, det er bare patetisk latterlig.

Men takk likevel, en som får en slik ide som dette må jo finne meg utrolig sexy 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#profilbilder #nettsted #sex #sextreff #treff #mobbekampanje #sverting #sexprofil #kompliment #sexy

4 kommentarer
    1. Ynnskjyld at jeg ler…. :-/ Nå ser du hvordan det har vært å ikke være hetero mann. Sier du nei til beilerne (som du tydeligvis skal være ydmyk og villig overfor), så har de lov å rope i hele restauranten at du er HORE (!) Se Tina og Bettinas videoblogg, for det er bare å le 😉 Gleder meg forresten til vi skal gå rundt og anmelde puber 😉
      l

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg