Har dere noen gang sett en Snylteagurk eller en Kjærlighetsfugl eller en søt Nectarin?

Det var for fire dager siden jeg la ut et innlegg med en Hvithodet Kjeltringape, en Avskyelig Snømus og et Vaskemarsvin. I dag vil jeg vise dere en Snylteagurk, Kjærlighetsfugl og en søt Nectarin

Link: Hvithodet Kjeltringape, Avskyelig Snømus Og Vaskemarsvinet.

Nå er det 19 dager siden at jeg var sammen med et vennepar på kunstutstilling.

Under er link til innlegg fra den dagen, der kan dere også se noen av bildene fra utstillingen.

Se her: Link!!

Utstillingen var av Tor Rafael Raael, og som jeg skrev den gang så lager han fantastiske malerier.

Vennene mine kjøpte meg den dagen en liten bok av samme kunstneren. «100 fabelaktige dyr og en snylteagurk». Bildene dere ser er fra nevnte bok, og den inneholder ikke bilder av malerier, men fotografier av T.R.Raael.

Hva synes dere?

Igjen tusen takk til Teskjekjerringa og Langemann for den fine dagen, turen, og ikke minst boka.

Takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#kunst #utstilling #malerier #foto #nectarin #kunstutstilling #raael #torrafaelraael #snylteagurk #kjærlighetsfugl #hvithodetkjeltringape #avskyeligsnømus #vaskemarsvin #venner

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg