Har du noengang lest dette?? 😳

Homofil sklie som liker å komme seg imellom. Født og oppvokst i nordnorge, bor nå i sørøst, hurra for det!! Amsterdam, Paris og Roma.. been there 😉 Har også hatt de beste sydenturer, og yes, skal bli flere av dem!

Digger brune puber, homosex og andre morsomme ting som pingviner og isbiter!

Passert 11 år med snuppen min ❤

Har to døtre, mopsene Ella Madonna og Ariel Madonna, de er egentlig mor og datter, men dem er virkelig gullene mine ❤

Elsker musikk, har vært på konserter med mange store artister: Peter Gabriel, Nicki Minaj, Angelique Kidjo, Tom Pacheco, Audrey Horne, Tony Carey, Brian May, Robert Plant, Roger Waters/Pink Floyd, Vengaboys, Morten Abel, Lene Marlin, The Darkness, Paul Oakenfold, Calvin Harris, Annie Lennox, Anastacia, Henriette Rojahn, Ole-i-Dole, Katharina from The Waves, Kim Larsen & Kjukken, Stayzmann & Lazz, Beth Heart, Martin Solveig, Fleetwood Mac, Lady Gaga, P!nk, Metallica, Aylar, Samantha Fox, Queentastic, Cyndi Lauper, Blondie, Kylie Minogue, Motorpsycho, Hughes Turner Project, Glenn Hughes, Joe Lynn Turner, Rihanna, Dum Dum Boys, Katie Melhua, Kiss, Clutch, Madrugada, Ina Wroldsen, Shannon Corr, Zucchero, Ane Brun, Anneli Drecker/Bel Canto, Rammstein, Ozzy Osbourne, Slash, E-TYPE, Prodigy, Bertine Zetlitz, Surferosa, DJ Mariann Rosa, Robyn, Kaizers Orchestra, Madcon, Slade, Plumbo, Dr.Alban, Bjørn Eidsvåg, Bjørn Jens, Allsang på grensen: (Christian Ingebrigtsen, Lars Erik Blokkhus, Måns Zelmerlöv, Vidar Busk, Stephen Ackles, Paal Flaata, Alexandra Joner, Venke Knutson, Idol-Marius Samuelsen og The Weather Girls!!), Vinterlyd Drammen: (Tone Damli, Serlina, Nico & Vinc og Donkeyboy), Donkeyboy, Volbeat, Enrique Iglesias, Claudia Scott, Toto, Gåte, Postgirobygget, Stage Dolls, Miley Cyrus, Fish…………. bare for å nevne noen!

Madonna er favoritten!! Jada, har opplevd henne live! 13 ganger 😉

Gått kokkeskolen, elsker mat (og drikke, haha): Sushi er favoritt (hurra for japanesere), men Thailandsk, Indisk, Tyrkisk og hjemmelaget Italiensk ligger høyt oppe! (Skjebnens ironi er at italiensk mat i italia er temmelig oppskrytt).

Studert barnepsykologi, jobbet som forbrukerkontakt, helseassistent, buffévert og pedagogisk medarbeider i barnehager.

Gjorde store endringer i livet mitt da jeg flytta nordfra til Drammen. Trives bedre på tross av alvorlige sykdommer og for tiden stort psykisk press. Tror på at ærlighet varer lengt, står for mine ord og holder ikke tilbake på meninger, tanker og følelser. Svømmer ikke med svømmen, er stolt, glad og har lite fritidsproblemer.

¨`·.·´¨;

`·.¸ �

☻/

/▌

/ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Også driter jeg i å forholde meg til hva andre TROR jeg er og alt dem TROR dem vet!!

Wild and free!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bunnytrash

Dette er en kopi av «om meg» på min profil på Facebook, så derfor kan det hende du har lest dette før. Har du ikke lest dette før så har du sikkert fått vite litt nytt om meg nå. Ha ei riktig god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg