Varme, glede og grillmat ❤

I fjor på 17. mai var snuppen min og jeg i Chania på Kreta sammen med min mamma og hennes samboer. Pluss noen venner vi ble kjent med der nede den gang. Fantastiske folk som vi gleder oss over å ha blitt kjent med 😘

I år er planen å reise på ferie i slutten av juni, så denne gang ble vi hjemme 17. mai. Selv om vi ikke har noe behov for å være med på maset på dagtid denne dagen, så feirer vi gjerne på kvelden 🇳

Snuppen min og jeg inviterte et par venninner. Så ordnet vi til grillmat. Spyd med fileter, kjøttboller og grønnsaker på. Asparges med rullet bacon rundt. Potetsalat og Chilli bearnaise saus. Helt enkelt, men åååååå så nydelig. Det var skikkelig digg, jeg lover 🏳

Så ble det en del Strawberry Daiquiris og Apple Shots etterpå og utover kvelden. Det ble spilt mye bra musikk og vi ble ganske så fulle, hahaha.. Det ble ikke så sent, klokken passerte vel bare midnatt så krøp vi under dyna, gode mette, og deilig fulle 😜

Ei venninne overnattet og spiste da frokost her i morges. Jeg laget salat med blant annet falukorv, egg, hjemmedyrkede tomater og parmesan. Og nystekt hvitløksbaguette til 😋

Håper alle dere som leser også har hatt en koselig nasjonaldag 😘

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#grunnlovsdag #nasjonaldag #17mai #feiring #norge #grillmat #venner #kos #fest

4 kommentarer
    1. Det er mange som griller i disse dager. Skal grille selv i dag. Tar årets første bad trolig i samme slengen. Det en del og bære på og en solid gåtur men tar det som trening.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg