Heterofile gutter er definitivt rare.. 😳

Leste dere innlegget mitt i går? Om heterofile gutter og menn? Jeg anbefaler dere å lese det før dere leser dette innlegget. (Klikk her!) Anyway. Helt nederst i gårdagens innlegg skrev jeg: «Er det slik at menn er menn og har bare én legning, og at det ikke handler om kjønn i det hele tatt, men om innrømmelse og det å akseptere seg selv som den en er?!»

Ja jeg må jo få lov å si at jeg synes det er meget spesielt at så mange påstår hardnakket at de er heterofile mens oppførselen sier noe annet..

Ytterst spesielt tenkte jeg da jeg tilfeldig begynte å lese bloggen til en 23 år gammel gutt i Oslo. Han signerer blogginnleggene med "Michael" samtidig som han forteller at han ønsker å være anonym. Det er ingen bilder av han i bloggen, og lite som kan "backe" det han skriver i bloggen. Derfor antar jeg at "Michael" er et pseudonym.

Uansett, bloggen handler i hovedsak om hans sexliv, hvor mange damer han har hatt, hvor attraktiv alle synes han er. Blogginnlegg etter blogginlegg om hvor deilig alle synes han er. Typisk cocky dirtbag. Masse blærete skryt synes jeg. Så kommer man til et punkt i bloggen der innleggene plutselig tar en ny vending.

Dette innlegget postet han 22. februar:

«Vi satt hjemme hos en kompis av meg (som jeg nå har kjent i cirka et år) og chillet før han begynte å fortelle meg om at han tidligere hadde vært forelsket i sin beste venn. Uoppmerksom på hvor samtalen kom til å føre videre spurte jeg

– å hvem da? er det ei jeg vet hvem er?

– ehh.. det er nok en gutt, du skjønner, jeg har ikke fortalt deg dette før – meg jeg tror jeg er bifil..

– ehh. åja, så bra for det at du har, ehh, kommet ut av skapet?

– eneste grunnen til at jeg sier det til deg nå, er at jeg ikke lenger er forelsket i han, men mine følelser begynner å bli rettet mot deg. Men jeg vet jo at du verken er homofil eller bifil, og det holder følelsene mine tilbake – men hadde du vært det ene eller det andre tror jeg at jeg kunne blitt hodestups forelsket i deg.

Det blir en pinlig stillhet, der jeg tenker, herregud dette er Espen. Espen som ligger med ei ny jente nesten hver helg, Espen som jeg har klint med i en tåpelig drikkelek for å få to andre jenter til å kline. Espen – playeren Espen. HVA FAEN ER DET SOM SKJER?

Nå må det igjen sies at jeg er ekstremt dårlig til å være avvisende, noe som har ført til at X antall jenter og forsåvidt gutter har fått mitt nummer på byen, eller jeg er igjen flink til å lyve og bytte ut et tall eller to så det er kanskje ikke SÅ mange. Men avvisende er noe jeg ikke klarer å være.

Men tilbake til den pinlige stillheten, jeg visste ikke hva jeg skulle si før jeg klarte å kremte fram dette:

– veeeeel, man skal vel aldri si aldri?

Hva er det for en ting å si? Greit nok, alt må prøves, mitt livsmotto, trysexual om du vil kalle det det. Men herregud, hva tenkte du Michael, dette er en av dine bedre venner?

Vi ble begge seende rart på hverandre og sluttet å snakket om det».

Så kom dette innlegget 3. april:

«Husker dere kompisen min som jeg skrev om 22. februar? Vel, han var også med til Stavanger i helgen som var. Vi gikk tilbake på Hexagon nattklubb der jeg hadde fått snøret i bånn dagen før. Jeg drakk meg sanseløs full, og det endte opp med at kompisen min måtte bære meg hjem til hotellet vi bodde på. I det han hadde silt meg inn i sengen, og lagt meg i dynen min husker jeg i tankene at jeg ba han om å sove i sengen med meg, han nølte litt, men etter litt overtaling fra min side hoppet han oppi sengen sammen med meg.

Ettersom jeg var litt full, og når jeg blir full mister jeg all sans og samling begynte jeg forsiktig og tafse på overkroppen hans, denne gutten er trent, skulle ønske jeg faktisk kunne legge ut bilde, men for å fortsette å være annonym kan jeg si at bildet over er ganske likt.

Ettersom han fremdeles har litt følelser for meg, påpekte han at dette var feil og han ville ikke i begynnelsen, det var før han kjente at jeg var hard! I det han kjente dette ble han helt vill og vi begynte å kline. Kliningen ble heftigere og heftigere, og jeg kjente at skjeggstubbene hans gnikket mot kinnet mitt før han begynte å jobbe seg nedover mot halsen min, brystkassen min,

magen min, før han kom til der boxeren begynner, han nølte litt men begynte å runke meg utpå boxeren. Han holdt å slikt en stund før han tok den nybarberte kølla mi (selvfølgelig nybarbert, jeg skulle jo reise vekk) og tok den inn i munnen sin, og gud, det var digg! Kanskje til og med topp 3 av personer som har sugd meg. Han holdt på slik en stund før jeg spurte om han ville at jeg skulle gjøre noe? Det ville han gjerne og han beveget seg opp mot ansiktet mitt, han hadde tatt av seg buksa og jeg så at pikken hans var knallhard! Før jeg visste ordet av det hadde jeg kuken hans inne i munnen min – herregud, jeg suger en gutt! men det var faktisk ikke så verst, herregud, forstår ikke hvorfor mange jenter ikke vil? whats the fuzz about.

Det ble ikke mer enn runking og suging før vi begge sovnet inn, ved siden av hverandre, tilnærmet nakne».

Link: 22. februar

Link: 3. april

Hva tenker dere folkens?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#seksuelllegning #legning #seksualitet #homo #trysexual #homofil #homse #homoseksuell #bifil #biseksuell #bi #hetero #heteroseksuell #heterofil #trans #usikker #transseksuell #gay #bicurious #blogg #iskapet #skaphomse #skaphomo #detberømteskapet #sex

6 kommentarer
    1. Jeg synes det høres ut som han hadde seg en digg opplevelse 😉
      Også kommer jeg til å tenke på utrykket;
      «Man må ikke være «rompis» for å knulle/suge en kompis»
      Hehe 🙂
      Sex er gøy, digg og fint 😉
      Han blir sikkert ikke mindre cocky av opplevelsen, da :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg