PRIDE – Oslo 2018

I går dro snuppen min og jeg innover til PRIDE i Oslo. Ved tigeren møtte vi et par venninner som vi delte dagen med. Først så vi paraden med alle de flotte fargerike menneskene, den fantastiske musikken og de morsomme innslagene. Så dro vi på asiatisk restaurant hvor snuppen min og jeg spiste sushi, og våre venninner noe annet godt.

Videre dro vi til Nordstrand på besøk til den ene av venninnene våre og hadde vorspiel og drikkeleker «jeg har aldri» og «nøtt eller sannhet». Etterhvert som kvelden utviklet seg til «oppstandelser» som ikke kunne roes ned eller forstås riktig, uansett ordvalg, så dro snuppen min hjem til Drammen, venninnene våre ble igjen på Nordstrand, og jeg dro til Hotel Cæsar og tok et par øl med kjente og ukjente flotte mennesker. Til slutt ble det timeekspressen til Drammen.

Har nettopp våknet og gleder meg til å hente jentene våre som nå har vært ni dager hos tante Tulla. Det er til nå det lengste vi har vært adskilt fra dem, så nå gleder jeg meg av hele mitt hjerte til å få de flotte mopsansiktene hjem igjen.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#pride #oslo #homoparaden #parade #sushi #gay #skeiv #fri #kjærlighet #love #mangfold #menneskerettigheter #rettigheter #frihet

2 kommentarer
    1. Det er sikkert mange sliten folk i dag etter det opptoget eller karnevalet i Oslo i går. Masse farger, kostyme og dans der. Noen mere kreative enn andre. Alt er love leste jeg på et bilde – etter dette er vel alt lov.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg