I dag har jeg bursdag 😜

I dag har jeg bursdag og akkurat nå bare slapper jeg av her hjemme med Netflix og OITNB. Snuppen min hadde kjøpt deilig sjokoladekake med eksklusiv hvit sjokolade til meg i formiddag. Det smakte fantastisk!

Jeg feiret her på lørdag med et lite knippe gode venner og snuppen min. Etter fjorårets «storfest» siden jeg hadde rund dag da, så ble det lite og intimt denne gang. Men det gjorde ikke festen noe dårligere eller mindre moro. Jeg holdt på i en og en halv dag med å lage hjemmelaget tapas (det meste ihvertfall). Taco skinkestek, stekte spicy kyllingterninger, foccaccia, laksebomber, laksetartar, krydret scampi, pastasalat og mer til. Alle som var her hentet mat mer enn to ganger, så for meg sa det sitt 😜

Jeg hadde allerede fått penger og Britney Spears Konsert billett hos snuppen min i bursdagsgave. For litt av pengene kjøpte jeg Madonnas SEX bok. Må også nevne mops-øredobbene jeg fikk hos snuppen min, kjempefestlige. Et vennepar som kom hadde med seg en flott bukett, jeg ble litt satt ut da dem kom inn døra, jeg tenkte «bryllup?!», og jeg hadde jo allerede fått pingvinen Ludvig fra dem (les tidligere innlegg). Tulla mi kunne dessverre ikke komme, men hun ga meg penger som jeg kjøpte meg en bukse for som jeg hadde på meg på festen, og hun er alltid med meg i hjertet. Et annet vennepar kom med lovehearts, ostepop, baileys og et gavekort på kinobilletter. Det synes jeg var både originalt og kreativt. Også fikk jeg en flott orkidé av en annen venninne. Jeg elsker orkidéer vet dere 😜

Vi spiste og koste oss og etterhvert fikk vi også en del drinker og tequila innabords. En av oss ble frisert i gledens beruselse og ble barbert og klippet med kjøkkensaks. Blir spennende å se han på torsdag og se hvordan han egentlig ser ut nå, hahaha.. Har bestilt kinobilletter til et vennepar, snuppen min og meg på torsdag. Vi skal se grøsseren «Hereditary», og jeg gleder meg masse. I morgen skal snuppen og jeg på sverigetur med det andre venneparet.

Ja til livet!!

Etterhvert på lørdag dro vi alle ut på byen, først var vi på en brun pub og lagde litt liv der før vi rundet av på Oscars. På det tidspunktet tror jeg at alle hadde fått mer enn kvoten sin, jeg husker jeg gikk hjem etterpå, men jeg husker ikke hvilken vei jeg tok, hahaha..

Takk mine venner som stilte opp for meg og ga meg en kjempefin feiring. Venner som stiller opp og er tilstede for hverandre er min hjertevarmer, og jeg gjør alt for dere – alle som er nevnt i dette innlegget setter jeg sykt stor pris på og elsker ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bursdag #feiring #fest #venner #tapas #gaver #kjærlighet #vennskap #sex #❤

I dag hagler det inn gratulasjoner på FB, det er veldig koselig, tusen takk alle. Mamma har ringt meg og penger er kommet på konto fra henne, tusen takk for det, kommer alltid godt med. Tusen tusen takk alle!!

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen. 😀
      Leste så jeg kjente blodsukkeret steg og vekttapet mitt i det siste, gikk tilbake til start og enda høyere. 😀
      Flott du fikk en minnerik feiring og håper du har fått en like bra dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg