Fisk i magen og fisk i akvariet – blir det fisk på kroken også?

I dag har jeg holdt på noen timer hjemme med å rydde og vaske. Stålull på steikepanna og sortering av krydder – med navnelapper på toppen. Haha.. jeg er ryddig av meg skal dere vite 😜

Så bestemte jeg meg for å gjøre noe jeg har tenkt en del på i det siste. Nemlig kjøpe meg fiskestang. Nesten daglig i perioder brukte en venninne og jeg dra på kilaholmene i Harstad å fiske. Vi hadde med oss litt grønt å røyke på og var der i flere timer. Kjempekoselig – minner jeg alltid vil ha med meg i hjertet mitt.

Det er nå tolv år siden tiden på kilaholmene, og det har ikke blitt noe av hverken det ene eller det andre etter jeg flyttet ned hit til Drammen. Men nå skal jeg gjennoppta fiskingen litt. Jeg vet at å fiske her nede blir ikke det samme som back in the days i nordnorge. Men kanskje blir det en fin og deilig sjøørret på kroken likevel.

Planen er å dra mot Sota og fiske på søndagen. Ei venninne har meldt seg for å være med. Får se, jeg skal ihvertfall ta meg en tur. For saken er at i dag fikk jeg med meg snuppen min til Gulskogen senter hvor vi spiste masse deilig Sushi og koste oss. Så var vi innom dyrebutikken og kjøpte 3 ancistrus algespisere til akvariet hjemme. Så kjøpte jeg på XXL en enkel teleskop fiskestang, noen snaphvirvler og fire sluker. Så nå er jeg klar! 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#fiske #kilaholmene #harstad #sjøørret #ørret #rapala #stingsild #fiskeglede #fisk ##hobby #sota #elvebyen #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg