Edens Hage

I dag har jeg innsett at psykopater elsker meg, de næres på meg som narkomane på rus og Ole Brum på honning, stakkar dem og vel bekomme 😂

Jeg vet også hvor heldig jeg er, jeg har en flott snuppelupp som er oppriktig seg selv. Ikke perfekt, men perfekt for meg. Vi har levd sammen i snart tolv år, og jeg vet det blir tolv til. Han sier ifra og er tydelig, later ikke som han er en annen for å lure, berøve, stjele fra eller såre noen. Han er ikke bare slik hjemme, men gjort det til til sin livsstil å bry seg om å hjelpe andre både privat og i jobb. Vi har to små gull, Ella og Ariel, som jeg var pådriver for, men som han tar seg mer av enn jeg kunne drømt om. Min lille familie oser av ekte kjærlighet ❤

Vi har et par gode venner og venninner i ordenes rette betydning. Og viktigst, i hjertene våre.

Vi har alle grunner til å være stolte!

Vi har empati, vår egen tro og kjærlighet, vi har musikk, umami, blomster, friheten til å reise verden rundt (New York here we come) og oppfylle de drømmene vi har som ikke allerede er oppfylt. Vi har mye å se fram til og glede oss til. Og ikke minst noen som bryr seg om oss når vi trenger å bli påminnet om hvor heldige vi faktisk er ❤

Livet mitt består av masse søte gode og modne frukter. Føler ikke at jeg biter i det sure eplet akkurat 😂

Link: Celebration!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#psykopat #eple #ektevennskap #ektekjærlighet #familie #gaylife #homo #gay #life #pride #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg