Gratulerer med dagen M ❤

Jeg kan ikke la denne dagen gå forbi uten en liten tekst for å markere 60 års dagen til mitt store idol. Nemlig Madonna! Jeg har sett opp til henne og digget henne «hele» mitt liv. Hun har betydd så utrolig mye for meg gjennom hele livet. I glede og sorg. Hennes hits, album, videoer, filmer, bøker og konsertturnéer er markører i mitt livs kalender.

Jeg er stolt av å være Madonna fan, hun er dronningen – og alt hun har gjort for de foreldreløse aidssyke barna i Malawi. Alle skolene, Mercy James sykehuset. Malawi i sin helhet. Et stort hjerte, en fantastisk sjel ❤

Gleder meg til det nye albumet som er underveis kommer. Og til påfølgende turné, da blir det Madison Square Garden i New York!

Gratulerer med dagen Madonna 🌟

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

Link: Celebration (YouTube)

#madonna #queen #60 #birthday #happybirthday #celebration #no1

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg