Hør dette (video).. slik sover jeg!

Noen forstår bedre etter å ha sett videoen, så da anbefaler jeg dere å ha på lyd og se denne videoen.

Video: Link!!

Dette er filmet på dagtid. Ikke så lenge etter sto jeg opp for dagen. Det vil si at her er jeg nesten ferdig med å sove. Her er jeg nesten så uthvilt som jeg kan bli. Ser det ut som jeg hviler? Prøv nå å forestille dere hvordan jeg har det på natten, og ellers. Prøv å forestill dere hvordan kroppen min har det, og hvordan den fungerer når den aldri får slappet av.

Pustestopp på minst 10 sekunder benevnes som apnøer. Nedsatt pustefunksjon i 10 sekunder eller mer benevnes som hypopnøer. Diagnosen krever sammenlagt mer enn 10 slike perioder pr. sovet time, eller mer enn totalt 30 slike episoder pr. natt, evt. ledsaget av fall i arteriell oksygenmetning, og økt dagtrøtthet.

Jeg har OSAS.

Altså Obstruktivt Søvn Apné Syndrom. Jeg har over 70 pustestopp i timen ved «nattesøvn», hvert stopp er på over 20 sekunder. Noen ganger, en sjelden gang innimellom, men mer enn ofte nok så åpnes det ikke for luft etter 20 sekunder, eller 30 sekunder, 40 sekunder, 50 sekunder, 60 sekunder.. da får jeg NDEs, det vil si et endret bevissthetsinntrykk som konsekvens av oksygenmangel i hjernen. Da kan jeg gå inn i tilstander som astral projeksjon (ut-av-kroppen) eller panikk-angst! I ord virker det så enkelt, men det er utrolig skremmende, det er ikke slik at jeg tror jeg skal dø, jeg er på vei til å dø. Å ‘dø’, eller være vitne til å se noen ‘dø’ på den måten unner jeg egentlig ingen.

Link: Panikkangst.

Jeg har også utviklet CFS. Kronisk langvarig utmattelses syndrom.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#osas #ndes #obstruktivt #søvn #apne #syndrom #neardeathexperiences #nærtdødenopplevelser #pustestopp #kvelning #panikkangst #dødsangst #astralprojeksjon #kronisk #utmattelse #syndrom #cfs #ufør

Jeg er ikke trist for livet mitt er fylt med kjærlighet ❤

2 kommentarer
    1. Kjære deg ❤ Får vondt i meg for din del 😭 Skjønner godt at dette må være fryktelig for deg😭 Masse gode klemmer til deg Roger❤❤

    2. Marianne Furuhaug: Det var fryktelig den gang jeg måtte jobbe og NAV holdt helvete med meg – holdt på å bli gal. Nå er det gått noen år, jeg har det bra ?? klemmer tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg