Møte med fansen 😜

Fikk lyst til å fortelle en liten morsom historie. Det har seg jo slik at bloggen Bunny Trash har eksistert en del år nå. Først en del år under domenet bunnytrash.com, og nå under bunny.blogg.no.

Gjennom tiden har jeg blitt kontaktet av mange hyggelige mennesker som følger bloggen min. Noen bor her i Drammen, andre bor rundt om andre steder i landet. Flere har vært på gjennomreise og spurt om jeg vil og kan møte dem når de er i nærheten. Andre bor her og har vært frempå om at de har lyst å treffe meg. Mange har jeg møtt, noen skal jeg møte etterhvert når det passer for begge parter.

Det er moro og det er kjempekoselig. Snuppen min og jeg har også blitt kjent med mennesker gjennom bloggen min når vi har vært på ferie. Det har skjedd flere ganger det også. Jeg kan nevne da vi var på Kreta for et par år siden. En tur som ikke var helt planlagt, men ble til fordi turen vår til Alanya i Tyrkia ble kansellert. Plutselig en ettermiddag fikk jeg melding «Hei Bunnytrash, jeg bruker lese bloggen din, var innom nå og ser at dere er på Kreta. Dere er rett ved oss, hadde vært moro å treffes hvis dere har lyst da?!» Vi inviterte dem på fest til oss. Et kvinnepar og ei innfødt venninne av dem. Kjempehyggelige, morsomme, søte og fantastiske damer alle tre. Det ble flere turer ut på byen i Chania sammen med dem, på steder vi aldri ville funnet fram til uten dem. Vi har kontakt med dem alle og gjensynet blir stort når vi treffes igjen ❤

I morgen skal vi til Alanya og ei som bruker lese bloggen min kommer nedover to dager før vi reiser hjem. Planen er å få til en middag. Anyway, tilbake til det jeg egentlig skulle fortelle..

Nå på mandag som var dro jeg og et vennepar med Fjordline fra Sandefjord til Strømstad på tur. Da vi var kommet ombord gikk vi ut på røykedekket for å blåse litt mens vi ventet på at restauranten skulle åpne. Vi satte oss ved et bord. Jeg på ene siden av bordet, mine venner på andre siden, med ryggen til ei ung jente og en mann. Vi satt og skravlet om løst og fast og plutselig ser jeg hun jenta ser på meg, reiser seg og sier «han der kjenner jeg». Jeg tenker «hva?? meg?? hvem er hun??». Kort fortalt, hun kom mot meg i fart, busende, med en halvliter i handen, hun så alvorlig morsk ut, litt vill i blikket. «Bunnytrash??!». «Ehh.. ja». Både mine venner og jeg trodde jeg skulle få meg en ørefik, men hun var bare glad for å se meg hun. Bak henne kom mannen hun pratet med, og han kjente meg også igjen. De reiste ikke sammen, men var bekjente. Han kom rett bort til meg og spurte om vi kunne ta en selfie sammen som han ville sende til kjæresten sin som følger bloggen min. Så da ble det selfie. Mannen og dama har jeg møtt på tur til Fredrikshamn for noen år siden som føle av bloggen min. Som sagt kjempemoro.

Ahh… det kjendislivet 😜

Hun nye vi møtte skravlet og var langt fra vanskelig å bli kjent med, særlig ikke når hun leser bloggen min som hun beskrev som «rett frem, ærlig, og flink til å sette ting på spissen». Etter mine venner og jeg hadde vært å spist og handlet i tax-free møtte vi henne igjen på røykedekk, og hun skravlet videre».

Takk for fine minner alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#minner #reiser #venner #taxfree #fjordline #sandefjord #strømstad #blogg #blogger #blogge #bloggen #blogging #kjendis #lol #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg