En halvtime i Drammen, helt utrolig!

Kort fortalt om to hendelser jeg opplevde i dag på den lille timen jeg har vært utendørs.

Jeg skulle til hudlegesenteret her i Drammen i dag. Var litt sent ute så jeg tok jentene mine med meg på bussen inn til sentrum. For de av dere som ikke vet det så er jentene mine to mops på 4,5 og 6,5 år. Ariel og Ella. Og de er verdens snilleste og gladeste.

Det tar to minutter til bussholdeplassen, syv minutter med bussen, og fire minutter fra der jeg går av bussen og til hudlegesenteret. Vi er maks åtte minutter inne på senteret, så begynner vi å gå hjem. Allerede på bussen til sentrum var første hendelsen, og tre minutter etter vi kom ut av hudpleiesenteret skjedde den andre hendelsen.

På bussen satte jeg meg midt i bussen med jentene foran meg. Litt på skrå fremfor meg i bussen, altså på motsatt side satt tre utenlandske gutter. De pratet ikke norsk og var egentlig opptatte med mobilspill. En av dem satt med beina oppi setet foran seg. De kastet flere blikk på jentene. Ikke de «vanlige» hyggelige «ååå så søøøøte»-blikkene de helst får av flertallet når vi er ute og går tur. Men en annen type blikk. Så skulle guttene av bussen og da gikk de fram og ut forreste inngangen istedet for inngangen de satt ved. Det for å unngå mine snille små på 30-40 cm over bakken. Jeg lo litt inni meg.

Da bussen begynte å kjøre passerte vi guttene igjen. Og han som hadde sittet med beina på setet foran seg så meg rett i øynene gjennom glasset i døra og rakte meg midtfingeren. Jeg så hatet. Veldig spesielt, disse tre guttene var bare 12-13 år gamle. Barn.

På vei fra hudlegesenteret møtte jeg på tre andre gutter midt oppå bybroen. Utenlandske de også. Rundt 20 år. Pratet ikke norsk. De begynte å rope mot jentene mine og meg. Aggressivt. Jeg orket ikke å svare eller gjøre noe ut av det der og da. Ikke når jeg har jentene. Vi har blitt angrepet før.

Da Ella som er eldst var valp, allerede den gang da hun bare var tre måneder opplevde vi problemer med innvandrere i forhold til hunder. En unggutt i 25 års alderen, innvandrer, i sin sølvgrå helt nye Mercedes prøvde å kjøre på lille Ella. Vi reagerte med sjokk, vantro og sinne da det skjedde. Ropte et eller annet, og denne personen kom ut av bilen med slagvåpen og truet oss med få norske ord, og veldig mange 'islamske'.

Så slik kan en liten tur på under en halvtime ute i Drammen på dagtid være. Noen kaller dette berikelse og ønsker mer av dette. Om man nå diskuterer integrering eller oppdragelse, så utvises det uansett stor mangel på det!

Er det ikke jentene dem er «ute etter» så er det oss.

Link: Viste fingeren, ropte og truet!

Tusen takk til dere som sitter og tar avgjørelser om hvordan vi skal ha det her i landet vårt!

Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem. Elsker, elsker det og tenker, på vår far og mor, og den saganatt som senker, drømme på vår jord.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oppdragelse #integrering #innvandring #innvandrere #gjenger #innvandrergutter #muslimer #islam #islamister #hundehat #hatmotdyr #hund #mops #homohets #homohat #drammen #norge #javielsker

10 kommentarer
    1. Uhørt! At vi som er etnisk norske skal være redd for å lufte våre firbente. Vurdere å skaffe en DIGER ROTWAILER! Da er JEG og MIN FIRBENTE trygge. Stopp innvandringen må!

    2. Jeg hadde med meg min hund på bussen, hun satt på det ytterste sete. Jeg ser det kommer en gutt inn på bussen, som ikke er norsk. Jeg vet at noen av de er skeptisk til hunder, så jeg tar henne inntil meg før han kommer. Han ser hunden og sier skitten og går den omveien. Det klikket for meg siden jeg faktisk flyttet hunden for å være høffelig. Uten å tenke meg om sier jeg høyt og til han. Min hund er faen meg mye renere enn de skittene hjemme familien din har i hjemlandet. Da ble han helt satt ut. Jeg angrer litt for de ordene, men da var jeg så forbanna at det bare kom ut.

    3. Anonym: Jeg skjønner godt at du svarte. Det er respektløst å komme til et land og bli gitt velferd og trygghet, og samtidig rakke ned på folk her og deres familier. For det er hva jentene mine er, familie, selv om de går på fire bein. Slik er det i Norge. Og problemet er ikke at innvandrere er skeptiske eller redde for hunder, for det er de ikke. Saken er at det står i koranen, og ifølge islam, så er griser, tigre og hunder skitne og uverdige.

    4. Det er helt borte i hampen!! Få sendt ut disse, som har slike ABSURDE HOLDNINGER!!! PIPA hadde nok fått en annen lyd, hadde noen på tinget, opplever noe grusomt!! Det er for galt, at det må gå så langt!!! OSLO ER NORGES MUSLIMSKE KALIFATET!! 😵😵🇳🇴🇳🇴🇳🇴

    5. Jeg har aldri vært mer stolt av vesle Mia-jenta mi enn når hun kom fra ingensteds og skremte dr*ten ut av tre afrikanere som hadde bestemt seg for å rane meg der jeg sto TILSYNELATENDE helt alene på en mørklagt fotballbane på Voldsløkka. De satte kursen rett mot meg,antagelig fordi det var sent,folketomt og de så jeg sto med en telefon. Mia drev uti snøen å koste seg og dermed så de ikke henne. Før hun sto ca 3 meter foran meg å bjeffet og knurret mot disse tre kulturberikelsene. Mia er en Staffordshire Bull Terrier,hun er den tredje Staffen jeg har hatt men den første jeg har sett aktivt gå i forsvar. Ikke var hun gamle skrotten heller når dette skjedde,rundt ett år gammel. Å mine nye landsmenn stoppet brått og prøvde seg med å spørre om jeg visste hvor så og så var. Og når de gikk vekk så fulgte Mia dem hvertfall 50 meter,snerret,knurret og småbjeffet litt. Jeg prøvde ikke å stoppe henne jeg…. Mia fikk en SVÆR bit med tørrfisk når vi kom hjem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg