Stopp rasismen, stopp norsk politi!!

Hadde et møte med advokaten min i dag, og da det var ferdig tok jeg en tur innom stampuben og ventet på snuppen min som hadde vært i et annet møte, så gikk vi hjem sammen.

Nesten på halvveien hjem så vi en bil parkert, det er første gang jeg har sett den, men snuppen min har sett den flere ganger. På sidene og bak står det følgende med store bokstaver: «Rasismen er fargeblind. Stopp rasismen, stopp norsk politi».

Jeg stiller meg undrende. Dette er i Drammen, her har jeg kun møtt norsk politi på de snart 12 årene jeg har bodd her. Er de rasister? Er dette greit?? Det står ‘norsk politi’… for meg virker det som om de som eier denne bilen er rasister!

Men hva vet jeg.. rasismekortet slenges jo i tide og utide her til lands. En kan ikke være islamkritisk. Da blir en kalt for rasist. En kan ikke fortelle om utenlandske gjenger som hetser og roper dritt etter en når en skal til og fra hjemmet sitt. Da er en rasist. En kan ikke irritere seg over eller fortelle om romfolket som stjeler fra en, og driter og pisser i hagen sin. Da er en rasist. Jeg har til og med blitt kalt for rasist fordi jeg brukte ‘brun tommel ned’-ikon på et arrangement på FB som jeg ikke likte. En av arrangørene til arrangementet viste seg å være fra Cuba.

Men denne bilen skal liksom være mot rasisme, og ber om å stoppe ‘norsk politi’. På hvilken måte er norsk politi rasister?

Jeg vil nevne to episoder her i Drammen. Den ene er en norsk man som forlater et utested en lørdag kveld. Rett utenfor blir han overfalt av to stykker. To vakter er vitner, og to politi. Det blir anmeldt. Saken henlagt.

En annen episode er en bursdagsfeiring en fredag kveld. Gjengen drar ut på byen etterhvert. Noen av gjestene kommer langveisfra og skal overnatte hos jubilanten. To irakere tilbyr seg å kjøre gjengen hjem. Det som skjer da er at de får bli med inn. Der blir de uhyggelige og kastet ut. På yttersiden får de med seg en norsk jente som har spurt om skyss hjem. De kjører en annen retning i stor fart og jenta blir redd og ber dem sette henne av. De gjør ikke det, hun tar tak i rattet og de kjører av veien. Hun stikker av og ringer politiet. Politiet finner de to irakerne i en leilighet sammen med fire stykker til. Det blir også funnet tyvgods og gjengen blir arrestert. Det viser seg at flere av de oppholdt seg ulovlig her. Dagen etter møter man dem på byen igjen…

Er det noen som kan opplyse meg, for jeg mener at det ikke er greit at det står slik tekst på denne bilen. Jeg mener at det ikke er greit at man kan bli overfalt på byen med politi som vitner, og saken blir henlagt. Jeg mener det ikke er greit at ulovlige innvandrere kan stjele og forsøke bortføre unge jenter og slippes fri få timer etter de er blitt arresterte.

Hva mener du?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#politi #rasisme #drammen #norge

6 kommentarer
    1. Folk som nå skriker om at politiet må fjernes glemmer èn veldig viktig detalj. Hvis de våknet i morgen tidlig og politiet og militæret hadde forsvunnet i løpet av natten, så hadde hjemmene deres, eiendelene deres og rasshølene deres tilhørt en lokal narkobaron før klokken 12. Det glemmer de. De glemmer at de ikke er i stand til å forsvare seg selv i et anarki. Den eneste grunnen til at disse idiotene fortsatt puster, er at vi har politi. Uten politi så hadde de overlevd i tre minutter. Det pussige er at det er de veikeste og mest stakkarslige fjolsene som nå krever alt politi fjernet. De som trenger politiet mest, er også de som kjempe mot politi. Så vi kan trygt anta at mennesker er de absolutt dummeste krekene på denne jord. Naboen min er en av dem, han glemmer at hvis politiet forsvant nå, så kom jeg til å gå over til hjemmet hans og ta alt han eier. Hva skulle han kunne gjøre med det? Ingenting.

      1. Mange ‘rasshøl’ som du skriver, som i dag tilhører ‘narkobaroner’ selv om vi har politi. Du kan sikkert rane naboen din også, selv om vi har politi. Det skjer hele tiden. Vi har på kort tid hatt over 160 bilbranner i Oslo og nærliggende områder, uten at politiet har arrestert en eneste en. Joda, vi trenger politi, men da politi som faktisk gjør jobben sin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg