Min Halloween 🎃

Kommende onsdag er det Halloween. Det er fremdeles slik som jeg har skrevet i bloggen mange ganger før. Jeg liker ikke «knask eller knep». Tigging og ugagn synes jeg ikke har noe positivt for seg. Derfor har jeg vært motstander av Halloween.

Historisk sett har det skjedd mye fælt i forbindelse med, og som direkte årsak av denne ikke-norske tradisjonen som handelsstanden har imponert og prakket på oss i grådighetens navn.

Jeg har «myknet» litt i forhold til denne feiringen. Tigging og ugagn er ugreit, men å kle seg ut og ha en fest synes jeg er bare moro. Og igjen i (g)år hadde vi det moro med Halloween-feiring. Noen dager i forkant, men men.. Som dere ser på bildet under av snuppen min, to gode og festlige venner, og meg. Vi tok den helt ut. Er vi ikke stygge??!! Mohahahaha 😈

😂😂😂

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#halloween #allehelgensaften #trickortreat #knaskellerknep #knask #knep #trick #treat #tigging #ugagn #kostymer #fest #moro #feiring #venner #jatillivet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg