Venter på flere kommentarer fra haterne mine!

Det er allerede en hel del som har lest mitt forrige innlegg om disse patetiske haterne som anonymt sender meg stygge kommentarer her i bloggen. Etter jeg la ut innlegget er det kommet én slik kommentar, men det var hverken latterlig eller morsomt. Null kreativitet. Å kalle meg for klyse er jo bare døll.

Jeg har klikket meg inn på bloggen flere ganger, men neida, ikke kommet flere. Eneste er én hyggelig kommentar på akkurat det innlegget, og flere saklige kommentarer på eldre innlegg.

Altså, i dag sover idiotene, og de normalt intelligente som har noe mellom ørene, vettuge mennesker som er saklige og har fått oppdragelse i oppveksten – dem er våkne.

Uansett, takk for at dere leser folkens, ha en fortsatt fin kveld og en god natt ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#hatere #tragiske #ensomme #bitre #triste #einar #stalker #lavmål #kjærlighetløse #rune #stakkarslige #tapere #bakterier #patetiske #psyke #latterlige #anonyme #uintelligente #anonym #fjærkre #fyllik #søppel #idioter #bunnslam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg