Der står han og tømmer søppelkassene!

De siste dagene har det vært en betydelig økning av søppel på eiendom her jeg bor. Dette har vært et problem i perioder, og noen av søppelcontainerne har fått lås. Men det nytter ikke, de blir brutt opp.

Klær, hermetikk og farlig avfall blir strødd utover. Skadedyr blir tiltrukket. Det er mange grunner til at vi faktisk har søppelcontainere og avfallssortering.

Vi kom nettopp hjem etter en tur i sentrum. Når vi rundet hjørnet før huset vi bor i ble vi stående lenge å se på denne mannen som stod og tømte boksene og containerne som ved siden av huset, de som tilhører A-oppgangen. Han så veldig fredfull og fornøyd ut denne mannen. I hans verden gjorde han ikke noe galt, det lyste av hele han. Å forsøple og ødelegge både miljø og andres eiendom hadde han ingen betenkeligheter med. Når han hadde tømt utover det han ikke skulle ha, og puttet noen ting i en egen pose så tok han sikte på boksene som tilhører oss i B-oppgangen. Vi stoppet han og ba han om å rydde opp etter seg.

Jeg har før bedt vennene hans å rydde etter seg, men da bare vifter de med armene og ikke forstår. Men denne gangen var jeg ikke alene, vi var to voksne med to hunder. Så da plukket han opp uten noe om og men. Sortering av søppel her vi bor har ingen nytte, eller i bygårder og gater i sentrum generelt. Han lempet hermetikk og klær gikk rett i våtavfall. Men nå ligger det i hvert fall ikke ut over eiendommen

Jeg skal ikke nevne noe om etnisitet eller hvor disse folkene kommer fra. Da kommer det bare haglende kommentarer om at jeg er rasist. Det fra folk som synes det er greit at disse menneskene tømmer søppel ut over eiendommer, stjeler fra private eiendommer og legger avføring igjen langs husvegger, i hekker og ellers her. Det jeg kan nevne er at dette, her jeg bor, er en lekepark for småbarn, og en aktivitetspark for større barn.

Link: Driter i parken.

Jeg gir meg ikke på dette. Uansett etnisitet eller opphav, så synes jeg IKKE dette er greit!!

Del innlegget hvis dere er enige!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#søppel #søppeltømming #avfall #hærverk #miljøsvin #samfunnsproblem #miljø #skadedyr #farligfordyr #farligforbarn #oslo #drammen #smitte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg