Et rimelig og godt alternativ til alt annet i Oslo 😊

Tidlig nå sist mandag dro snuppen min og jeg inn til Oslo for å kose oss og ha det hyggelig i litt andre omgivelser enn til vanlig. Det å gå ut og spise og shoppe er noe vi begge to liker, så da er det ikke så mye som skal til for å kose seg når snuppen nettopp har fått lønning, haha..

Første stopp i Oslo var Jensens Bøfhus i Stortingsgata 2. Jensens Bøfhus var helt nytt og uprøvd for oss, så vi bestemte oss for å spise lunsj der. Først spiste vi en Bruchetta med solmodne tomater hver. Den var crispy og veldig god på smak. Så spiste vi en liten lunsjbiff av mørbrad hver, med hvitløksmarinerte champignon, tykke fries og favorittsaus. Vi var begge enige om at det smakte fortreffelig.

De to servitørene som hadde skift da vi var der var kjempehyggelige, servicen var super. Det var et hyggelig lokale med utsikt til stortinget og parken ved. Og ikke minst var det greie priser der. Så det er helt sikkert at vi skal tilbake dit. Jeg har allerede bestemt meg for å prøve deres Grillede Laks og restaurantens favoritt: Jensens Steakburger 😜

Noen som har lyst å være med?

Etterpå var vi å shoppet litt i sentrum. Snuppen fikk kjøpt seg noe klær, blant annet en anorakk fra den nye kolleksjonen til Moschino. Og jeg kjøpte tre kuli-ål og tre kampfisker til akvariet hjemme. Etter shoppingen var snuppen en liten tur innom frisøren før vi dro til Sea Sushi i Brugata og fikk oss en liten dagens hver. Så returnerte vi til Drammen. Gode, fornøyde og mette!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#jensens #bøfhus #jensensbøfhus #stortinget #stortingsgata #bruchetta #biff #moschino #seasushi #sushi #brugata #oslo

Dette er ikke et annonse/reklame-innlegg som jeg får betalt for. Jeg reklamerer ikke for penger, jeg har ingen sponsorer, og jeg tjener ikke på klikk. Dette er en ærlig blogg for meg og deg. Grunnen til dette innlegget er at jeg vil anbefale Jensens Bøfhus (ved Stortinget) som et rimelig og godt alternativ til alt annet. Rett og slett!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg