3 067 274 nordmenn har fått vaksine – men ingen vet?!


Velger å ta opp dette tema en gang til om de som er naturlig immune mot C19 og noen spørsmål rundt dette. Kanskje det dukker opp noe nevenyttig for dette hører vi veldig lite om, det blir liksom ikke tatt opp i media, og jeg hører ikke det blir foretatt noen som helst undersøkelser av personer før evt vaksinering.

Altså, jeg har fått slike meldinger 5 ganger nå om å melde meg for vaksinering, men noen undersøkelser i forkant om jeg faktisk har underliggende sykdommer som jeg ikke vet om som sammen med disse vaksinene kan utgjøre at jeg blir syk eller får varige men, dét er det ikke snakk om. Føre var prinsippet er helt borte. Vaksiner skal man ta uansett om man vil eller ikke, uansett om man tåler dem eller ikke, om man blir syk eller ikke.

Er ikke dette rart? Hvorfor synes ikke majoriteten i Norge at dette er rart? Et tenkende hode skjønner jo at da handler det ikke om at man skal ta disse vaksinene for at folk skal holde seg friske, redde liv, helse og samfunn. Hva er årsaken til at «de» ønsker at vi skal ta disse da?

Her blir man til og med pushet vaksiner på selv om man er en av de som er immune mot viruset!!

Dette med å være immun mot Covid har jeg ikke hørt om mange som er. Men det var i et kommentarfelt til en avis der det dukket opp en kvinne som forklarte at hun var immun mot dette viruset, hun prøvde også å forklare dette som best hun kunne. Dette var første tilfellet jeg hørete om naturlig immune, då ble det etterhvert flere.

Men dette er noe folk ikke ville eller ikke kunne forstå, de trodde ikke på dette, hovedsaklig fordi vi daglig blir pushet i den retning at det eneste riktige er å ta vaksiner uansett, OG fordi norsk statsstøttet mainstream media tar ikke dette opp. Facebook, Instagram og Faktisk.no som består av Dagbladet, VG, TV2 og NRK sensurerer videoer, artikler og innlegg om akkurat dette. Hvorfor?

Så begynte en annen dame ei dame jeg har hatt kontakt med via internett og blogg-plattform over flere år å skrive om akkurat dette. At hun er immun mot viruset og om hva som er opprinnelsen til vaksinene og hvordan vaksinene er blitt framstilt, altså blitt laget. Jeg legger ved her stykker fra et innlegg hun har skrevet om dette.

Here it goes:

«Det er faktisk ikke så at legene kan si mer om disse vaksinene og innholdet enn hva angår de oppgitte ingrediensers virkemåte og funksjon! Det er nemlig kun de kjemikerne som hadde siste hånd på verket som sitter inne med kunnskapen om hvorvidt det kun er den oppgitte genetiske koden som er lagt inn i det kunstige RNA’et sprøytene inneholder.. Hverken legekontor eller sykehus innehar det nødvendige utstyr eller den nødvendigekompetanse til å gå dette innholdet nærmere etter i sømmene. Hvorfor? Fordi et sykehus ikke er et kjemilaboratorium! Samt at en legeutdannelse og kjemiker er to separate utdannelser!

Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at disse injiseringene inneholder hva de er oppgitt å inneholde! Men da den koden som dette kunstig fremstilte RNA’et skal frakte inn i kroppen som en vaksine, ikke kan komme helt inn i cellekjernene, der DNA-et vårt befinner seg, men blir i den væsken som omgir cellekjernen – cytosol utenfor mottakerens DNA, men likevel er utvunnet fra de bloddonasjoner som ble gitt av de som fikk påvist sin immunitet på et tidlig stadie, og dermed er identisk med denne, så finnes ingen legitim grunn til å pushe vaksinen på de som sitter på originalen av den respektive koden!

Dvs. dersom det ikke er noe mer som skal fraktes inn i eller utenfor DNA’et vårt med dette RNA’et injiseringene inneholder..

Jeg sier ikke at det er så, men dette er den særs ubehagelige mistanken som har oppstått som følge av at jeg enda ikke har kommet over de som kan gi meg en vitenskapelig grunnet forklaring på hvorfor det ansees for så himla nødvendig at man skal tilføres den genetiske koden vi er opphavet til!?

Å komme med at dette er fordi det vil sørge for at en ikke vil kunne bære smitten med seg til andre, holder bare ikke, for DET ER SAMME FORBANNEDE STOFFET VI ER FØDT MED! ERGO skal innholdet i den sprøyten hverken gjøre noe mer eller mindre i henhold til vår risiko for å bli syke så vel som med oss som potensielle smittebærere! Og for å stille dette spørsmålet, trenger jeg hverken legeutdannelse eller ekspertise innen kjemi! Alt jeg trenger, er å være god på å kunne trekke logiske slutninger, liksom å finne logiske brister. – Og vet dere hva? Det er jeg (beviselig) jævlig god på!

Les innlegget her: Men så forklar meg hvorfor, da!! (GRYENDE)

Så er det noen som kan hjelpe meg her? Hvorfor presses vaksiner på oss alle uten at de vet at dette RNA’et og hva vaksinen ellers består av faktisk kan kombineres med innholdet av den enkeltes kropp? Hvorfor er det ingen forundersøkelser om man tåler eller trenger vaksinen? Jo, yngre man er, desto flere bivirkninger, desto yngre man er jo sterkere immunforsvar, jo yngre man er jo mindre syk? Så hvorfor er det i det helle tatt en høring om å tvangsvaksinere barn? Hvorfor? Og hvorfor skal immune vaksineres?

Allerede fra første klasse som seks-syvåring og alle år etter på skolebenken var mantraet at en må stille spørsmål og være kritisk for å lære og tilegne seg kunnskaper. En skal ikke tro på alt og ta det for god fisk. En må finne svar. Dette har vært allmenn enighet om hele mitt liv at det er det smarteste. Helt til Covid-19 dukket opp, da skal man bare nikke, bukke, få kjørt «vaksiner» i armen, takke for det uten å vite noe som helst og stille et eneste spørsmål.

Jeg fortsetter på «den gamle måten». Jeg søker svar. Takk for at du leser 😊

Link: Mediene overdramatiserer dårlige studier om senfølger etter covid-19 (NRK)

Link: Derfor kan du være immun (Oslo Universitetssykehus)


Se og lytt til denne Facebook-videoen! Klikk på linken under!! 👇🏾

https://www.facebook.com


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#immun #korona #covid #vaksiner #spørsmål #gryende #corona #svar #norge

48 kommentarer
    1. Jeg aner ikke hvorvidt noen er immune eller ikke, og har lest lite om det. Skjønte ikke helt det med at koden er samme som de immune. Er ikke vaksinen fremstilt på antistoffer fra de som har blitt friske fra viruset? (hodet mitt går i slow motion idag..) Du har ett par interessante spm i innlegget. 🙂

      1. Hodet mitt også går også i slow-motion i dag. Hørte noe på blomsterbutikken tidligere og da ble jeg så satt ut at jeg fungerer enda ikke, hodet mitt ble så overfylt av unødvendig informasjon at det tar sin tid å fordøye. Det til side..

        Denne koden.. jeg forstår det slik at den er da opphavet til vaksinen. Altså noe (DNA?) som er hentet fra noen som er naturlig immune, derav har de laget en kopi av denne «koden», og kopien er da det som er en RNA-vaksine.

        Altså, det er hvordan hodet mitt tolker dette her og nå..

        Det jeg prøver å skjønne noe av er hvorfor naturlig immune må vaksineres? Hvorfor det ikke er noen forundersøkelser av den enkelte person før en vaksine som ikke engang skulle kunne blitt godkjent før i 2023 i tidligste tilfelle? I 2021 har vi mennesker så mange diagnoser og greier og greier, til og med underliggende sykdommer som vi ikke vet noe om. Hvorfor forventes det at man bare skal brette opp armene og ta imot uten noen konkret info? Jeg spør, men får ingen svar av en eneste helse/fagperson, likevel har de nå bedt meg 5 ganger om å komme vaksinere meg. Info først takk. Og hvis jeg er en av disse immune, det vet jeg jo heller ikke, hvorfor kan man ikke få sjekka det først? Er unødvendig med vaksiner på immune, det er ren logikk.

      2. Det er faktisk en god del som ikke blir syke av C19. – For ikke snakke om at det er et greit mørketall her, da det gjelder alle de som har vært eksponert for viruset uten å vite det (for de er jo rett og slett ikke blitt syke).
        For mitt vedkommende, var jeg bare veldig tidlig ute med å gjøre det russen betalte rundt en 1000 lapp for i våres; Ei venninne av meg hadde fått det, og var litt syk, og jeg benyttet meg av sjansen til å få immuniteten på naturmåten. Men jeg ble jo aldri syk! – Og dersom dette viruset i det hele tatt er smittsomt, så HAR jeg fått det, så her finnes ingen tvil.
        De fant faktisk ut at det var folk som var immune helt i begynnelsen av pandemien. Spesielt i USA, men også her i Norge, ble disse oppfordret til å gi en slant av blodet sitt for at dette skulle bli brukt til nettopp å utvikle en vaksine basert på det stoffet som gjør at vi ikke blir syke av viruset. Hva de som er immune etter å ha vært syke angår, er dette en ‘dårligere’ immunitet, da denne har vist seg å ebbe ut etter en viss tid.
        ,

        1. Lurer på om noen i det hele tatt har sett videoen det linkes til i innlegget. Candace gravid under pandemien og delte seng med sin smittede mann. Han mistet en periode smaks- og luktesans, mens hun aldri greide få smitten.

    2. Man må ta en for laget, vær patriotisk. Skjønner at du er redd for å få hva enn d nå er inn i kroppen..Men vi må prøve å slå ned viruset, få det mindre skadelig. Og da hjelper det ikke om alle takker nei. Tror du virkelig at det er noe skadelig du får i kroppen? Hva er alternativet?
      Flertallet må ta den…Og ang dna, det er mye som påvirker DNA. Hudpleie er et eksempel…om du skal ha noe som funker. Hva er du redd for, fremskynde noe som ligger latent? Jeg tror man ville fått ALS, urinsyregikt, leddgikt osv..uansett. Jeg hadde selv ikke lyst. Onkelen min ble veldig syk. Han går på immundempende for psoriasisleddgikt. 7,5 uke på drm sykehus. 50 år.. Covid var ikke d værste, det var alt som fulgte med.. To ganger fikk han lungebetennelse. Han måtte få narkose og restarte hjertet pga flimmer, en dag fikk han plutselig blodtrykksfall, da trodde han at han ville dø av smerte, to sek så var legene der og satte sprøyte med adrenalin rett i hjertet. Så ble han lagt i koma, han hadde kjempa 3 uker før det, uten søvn. Fordi han nektet respirator. Så bad han om det selv….Klarte ikke mer…. Så fikk han blodforgiftning. Da trodde vi d var slutt..Han klarte seg mot alle odds. For en drittsjukdom!🙈
      Har selv tatt en. Bivirkningene satt seg i gamle håndballskader, anklene, verket som f og brukte støttebandasje. Men den tar jeg. Come on!!!!

      1. Hva jeg er redd for Marit, OM jeg er redd for noe er ikke tema her. Jeg prøver tilegne meg litt kunnskap, noe ganske mange ser ut til å være redd for. Du også virker det som, uten at jeg kan dokumentere det. Vi er friske mennesker, pandemi i 18 måneder, jeg har jobbet flere år på sykehus og sykehjem, samboer jobber i akuttmottak, vi har fått med oss litt av hvert rundt dette uten at jeg går mer inn på dét. Dette er et innlegg hvor jeg prøver få svar på spørsmål som jeg ikke har fått svar på. Capice?!

    3. Og enig med vestfrøken. Skjønte heller ikke den.
      Så kom gjerne med mer utdypende Bunny. Og er det en spesiell blodprøve som viser at man er immun?
      Når det er sagt tror jeg også at jeg er immun.Aldri hatt influensa. Har ikke vært forkjølet på 15 år. Samt var en helg med folk hvor alle 30 ble syke unntatt meg, (10 år siden)
      Men vaksinen tok jeg, da er det hvertfall mindre risiko med å smitte andre!

      1. Marit, hvorfor tror du jeg stiller spørsmål? Jeg henviser til de kildene jeg har, linker vedlagt. Bra for deg at du tok vaksinen, det er for meg uinteressant. Om folk tar medisiner, vaksiner eller sniffer lim er ikke min sak. Jeg søker info. Jeg synes personlig at det er dumt å ikke vite hva man dytter i seg. Tar heller litt opium, det vet jeg hva er 😜

    4. Oi…Ikke greit å svare…Jøss…Den hadde jeg ikke forventa. Man må da kunne stille spørsmål. Leser bloggen din og synes du har mye bra. Kanskje jeg ikke skulle kommentert. Beklager..Sensitivt tema det her…

      1. Ja nå synes jeg du er sensitiv Marit. Jeg synes ganske enkelt at personers journal ikke hører til her. Jeg tar opp et tema som burde være offentlig informasjon. Jeg tar ikke opp noens medisinske bakgrunn, det er en privatsak. Du ber om noe mer utdypende basert på en tekst som jeg uttrykkelig har presisert er skrevet av en annen person. Om du synes jeg er litt brysk når jeg svarer så minner jeg om at Bunny Trash kan være litt sånn, og du sier du har fulgt med her. Jeg søker svar på legitime spørsmål, om jeg har noe latent eller om jeg tror jeg har noe latent er irrelevant.

        Å ta en for laget må folk bare gjøre. Slå ned virus, whatever, etter 18 måneder kjenner vi ingen som er alvorlig syke eller døde av dette. Så den vaksinen har for meg en bakenforliggende agenda. Særlig når folk som ikke trenger den, barn og immune, blir anbefalt å la seg injisere. Vi bor hvor smittetallene på et par tidspunkt skal ha vært høyest. «Alle» her var «smitta». De nøs to ganger så var det over. At 90åringer dør på et sykehjem og at slike tilfeller skal brukes som noe argument, og at hele statistikken i Norge består at mennesker som var over gjennomsnittlig levealder er bare absurd.

        Takk for at du kommenterer, 🌹 til deg!

    5. Det som er int for meg er om det finnes en blodprøve for det. I fjor når jeg tok prøve sist spurte jeg om de kunne sjekke det nemlig, det kunne de ikke. Så jeg vil gjerne vite hvor man tar slike tester

      1. Jo, de kan finne ut om man har vært eksponert for viruset. Min samboer har hatt en dødlig sykdom som gjorde at han ble fulgt opp under pandemien, og ut i fra de prøvene han tok, kan de også se om han noensinne har vært eksponert for viruset.
        Greia her er ikke at vi TROR det er noe ‘snusk’ ved den vaksinen. MEN det foreligger en del ‘huller’ i forklaringer og oppfordringene som blir gjort som gjør at vi ikke kan utelukke at det er så.. For min del, holder det ikke med en 60/40 eller 75/25 prosent sjanse for at dette er hva den utgis for å være når jeg vet, med 100% sikkerhet at det er et virus som ikke gjør meg det minste fortred i utgangspunktet. – Og dessuten kan jeg bare beklage, men jeg er dessverre ikke så nobel at jeg tar noen risiko med egen helse av hensyn til andre. Det får faen meg holde at vi er blitt påført skader på ens mentale helse grunnet disse tiltakene, -hvilke derav for min del ene og alene har blitt utført av hensynet til de utsatte. Det er faktisk MITT liv og min helse, og å forlange at en nærmest skal spille russisk rullett med denne, kommer rett og slett ikke på tale.
        Ja, jeg er sikkert egosentrisk som pokker, men jeg er i det minste ærlig 😉

          1. Jeg vet ikke hvordan de finner det ut, men siden Jan har hatt det hjertegreine, har han oppfølging på sykehuset hver 4-5 mnd. I den forbindelse har de testet for C19 i samme slengen, hvorpå utkommet også har vist hvorvidt han har vært utsatt for viruset på noe tidspunkt.
            Jeg skal ærlig innrømme jeg ble sjokket selv, da jeg aldri ville trodd det lot seg gjøre å finne spor etter virus som er long gone! Men nå snakker vi jo om Rikshospitalet her, så det er jo slett ikke usannsynlig at de har hakket hvassere utstyr også på C19 -fronten. – Jeg bare vet hva legen sa, for jeg tenkte jo selvsagt ikke på å be om noen innføring i det tekniske der og da (- Hvilket etter alt å dømme kan ha vært like greit, med tanke på at vi befant oss i selskap med the top of the pops innen kunsten å kurere folk fra dødelige sykdommer, liksom, og det å gjenopplive en ‘flat-liner’ vel må gis høyere prioritet enn å stilne min nysgjerrighet *haha*).

      1. At du inntar vaksiner som du ikke vet noe om hva vil gjøre med deg framover er hittil ingen erfaring, det er bare of topic. Om jeg har noe latent, ellers tror jeg har noe latent er også off topic og irrelevant iht tema. Så da vet jeg ikke om du har missed something, men still off topic and irrelevant 😜

    6. Det var jo for å påpeke hvor jævlig det er om man blir så syk. Og at viruset ikke slås ned eller blir midte farlig når man ikke vaksinerer seg..
      Ja, du tar opp et tema som burde være offentlig info! Så derfor jeg lurer på hvor man kan teste for det. Jeg fikk nei da jeg spurte.
      Jada, visste hva jeg begikk meg utpå🤗😂
      Tips til neste blogg..Eirik Jensen? For du skriver godt😊
      Hva synes du om at noen blir dømt på indisier??🤗
      Marit.

    7. Hvordan vet man om man er naturlig immun? Antistoff-test? Jeg har ikke vært syk på 4,5 år. Ikke så mye som et lite snufs. Har jeg bare et godt immunforsvar? Er jeg immun mot Covid-19? Og hvis så, hvorfor skal jeg ta vaksine, ja….?

      1. Hvordan man vet det kan jeg ikke svare på med sikkerhet. De tilfellene jeg har kommet over har egentlig ikke opplyst noe om det. Ikke artiklene jeg har lest heller fra universitetssykehus (se link i innlegg) osv heller. Men jeg kan ikke se for meg noen annen måte enn at dette vises i DNA. Antistofftest.. tja. Jeg har heller ikke hatt virus/bakteriesykdommer. Snufsete når jeg kommer fra kulde til varme og motsatt, men ikke sykdommer og influensa. Virus liker meg ikke. Flere artikler og saker henviser til blodtype. Nå under pandemien har det vært en del om at blant annet de som har blodtype O ikke blir smittet «like lett» som andre. Jeg har O.

    8. Og ang det med med onkel som ble veldig syk..Det er Ikke utlevering sånn sett…Ja, du kan finne ut..Men so what!!!Jeg ønsket bare å fortelle en lesers historie. Av noe som har vært helt forferdelig fra ende til annen for han og oss som familie…
      Det er mange, mange sider ang alt når det gjelder covid. Og vi må leve med den dritten her for alltid desverre. Og forhåpentligvis mindre farlig i fremtiden😊
      Noe av det som er bekymringsfullt.. som du skriver om er hvem blir alvorlig syke? Kunne det vært håndtert på en annen måte..tester..
      Jeg «vet» at jeg ikke hadde blitt syk…Men tok den allikavel, etter mange runder…Såklart helt opp til deg hva du velger å gjøre🥰 Håper du/dere forblir friske🙏🏻😘

      1. Igjen, hvis du oppfatter meg som skarp i «tonen», brysk i mine svar, ta det med en klype salt. Du hører ikke tonefallet mitt, men om du hadde det, så hadde du sikkert lest meg litt annerledes tror jeg 😜 Ja hvem er det som blir alvorlig syke? Vi har under 30 personer innlagt på sykehusene i hele Norge ‘med’ Covid. Alle disse som liksom dør var over gjennomsnittlig levealder med unntak av tre tror jeg.. NRK skriver om gamle saker som de er nye, avslørte en slik sak i dag. De skrev om en sak som er et halvt år gammel, med søk så skrev Dagbladet om samme sak med samme bildet i februar. De som ikke tenker videre over det og undersøker det, de sitter nå hjemme og tror at 16-årige Dennis er blitt alvorlig syk av Delta-varianten nå. Klart pandemien kunne blitt håndtert (hvis det ikke er en bakenforliggende agenda)annerledes, hadde den vært så grusomt farlig som media og politikere har fremstilt som så hadde jo grensene blitt stengt fra dag 1. Sier seg selv. Men det gjorde de jo ikke selv etter flere «bølger». Jeg forblir frisk, testa meg i dag, og reiser til «farlige Sverige» på torsdag 😜

    9. Ja, tragisk! Bra noen holder oversikten👍Det mener jeg!
      Driver selv bedrift, men søkte ikke om støtte. (Monney for sweets allikavæl) irrelevant😂Jeg skal absolutt ikke klage..Men det jo for j hvor penga går😳🙄De rike skal få… og når folk har fått opp øya for det, splitter det samfunnet enda mer?…Hva er konsekvensene..
      Jeg håper i fremtiden at covid har lært oss noe. At det har blitt veldig tydelig hvor det må taes grep. Da mener jeg selvfølgelig det du snakker om👆🏻I linken!
      Blir et spennende valg Bunny🤗Eller gjør det egentlig det…

      1. Splitt og hersk er greia.. og desverre, jeg tror svært få har lært noe. To stykker har i dag syklet forbi meg med munnbind over nese og munn. Hva prøver de på, ta sitt eget liv, det der blir de syke av! Når jeg hadde handlet på butikken måtte jeg ta bussen hjem, som var stappfull, der sto sidemann i en stapp full buss på vei til Fjell (hallo) med munnbind under haka. Når folk etter 18 mnd pandemi ikke vet når og hvor en skal bruke munnbind engang… ding-dong

    10. Ja, du lever jo i et ekstremt område på den fronten. Ikke bare ang covid.. All cred til deg! Virkelig! Jeg hadde aldri takla det!!!!lar den henge i lufta..

      1. En kan vel si at jeg skriver mye om akkurat det som høres og sees akkurat her jeg bor. Men folk tror det ikke før de ser og hører det selv, i mellomtiden gjør man seg blinde.. naivt mener jeg. Men husk man driter ikke der man spiser, svært få gjør det 😜

    11. Vi har jo alle sett bildene fra Fjell i media. Det jeg mener. Oppskrift på hvor ille d kan gå. Det jeg er litt overaska over er hvorfor du/ dere har valgt å bo der? Du skriver innlegg om innvandring. Og er kritisk. Jeg deler mange av de meningene. Fjell, det finnes jo ikke fler innvandrere samlet på et sted i Norge? Tror de i er topp 1? Jeg bare spør🤗😄

      1. Man driter ikke der man pisser. Vi bodde en del år i en sidegate til Tollbugata, det var mye verre. Så en kan vel si at her vi bor nå oppholder folk seg innendørs, når de er utendørs er det ikke her, de flokker seg til sentrum. Der er det problemene oppstår for slike som oss, som er som oss og ikke kjører bil eller er beskyttet på noen måte. Så ikke annet å gjøre enn å stå på, få ut historiene, engasjere seg i politikken, skrive høringssvar, stemme også videre. Gjøre mest mulig før man blir drept. Vi trives her. Flott leilighet, natur, gåavstander 😜

    12. Mye godt du kom med her.
      Jeg fikk påminnelse om å ta vaksinen første gang forrige uke, men jeg gir min dose med glede til Ærna, hun er tross alt mye viktigere enn meg. Det er sånn jeg velger å ta en for laget.
      Men fra spøk til revolver.
      Blir flere og flere vaksinerte som begynner å preike om ansvarsløsheten min. Når jeg da spør hvorfor de som er vaksinert egentlig bryr seg en beng om hva andre gjør så blir det stille.
      Om vaksinen virker så er de vaksinerte trygg, om de ikke stoler på vaksinen hvorfor tok de den da? Forresten, hva vet de om langtidsvirkninger av den vaksinen de tok, hva gjør den med fysikken din om 5, eller 10 år?
      Jeg er heller ikke helt overbevist angående produsentenes hovedmål, $$$$$$$ ser ut til å være veldig viktig.
      Med pandemien har sunn fornuft også forduftet, folk tar på seg munnbind som er like effektivt på å holde ut viruset som stakittgjerde mitt er på å holde myggen borte.

      1. Det heter seg at msn kan få smitte og smitte videre om man tar vaksine, men msn skal bli mindre syke om man har tatt vaksine. Hvordan de vet det om en vaksine som egentlig ikke skulle vært godkjent før tidligst 2023, det vites ikke, og det er også et spørsmål som ikke besvares av de nevnte over 3 mill nordmenn som har vaksinert seg eller hva man skal kalle det. Noen får to doser og kaller seg fullvaksinert, lager til og med profilbilder på Facebook at de er fullvaksinerte. Men de mukker vel ikke når dose tre fire skal tas. Langtidsvirkninger? Tja spørs vel. Kanskje vaksinene er laget tidligere enn påstått? At de skal fungere mot/for noe som vi ikke er opplyst om, alt er jo høyst spekulativt. Veldig mye rart rundt dette, og man blir jo mer skeptisk når fagfolk ikke svarer, men likevel prøver dytte på en dette. Munnbind er 99 prosent latterlig.

        1. Jeg er jo ikke mot vaksiner. Er jo veldig glad for de vaksiner jeg fikk som barn, men da er det snakk om å være immun, hva er liksom mening med en poliovaksine om den ikke gir full beskyttelse.
          Nå har jo flere fått råd om å ta dose nr.3 pga. Delta varianten. Om å si det grovt, de såkalte eksperter på Covid-19 har fra dag 1 satt opp absolutte krav og grenser for så å flytte på dem i hytte og pine alt etter hva agendaen krevde. Jeg har like mye tillit til dem som de burde ha til utsagn jeg kommer med i forbindelse med kvantum fysikk.

          1. Ikke har jeg heller hatt noe imot vaksiner, men to jeg har takket nei til, deriblant denne. Der er også vaksiner jeg selv har bedt om å få, så det er noe med det. Er så enig med deg.

    13. Prisen er jo int, men du trodde vel ikke at folk jobbet gratis for å lage en vaksine Kornelis? 😳😳😳

        1. Spot on.
          Forresten så er vaksinen ikke gratis, alle i betalt arbeid sender store summer til Big-Pharma gjennom skattesystemet. Selskapene som produserer disse vaksinene har tjent uhorvelig mye på vaksinene. Men egentlig gir jeg blanke i hvor mye de tjener på disse såkalte vaksiner.

          1. Men kunnskapen om at det er enorme summer kan hjelpe folk forstå hvor kynisk det er og hvor korrupt det kan være. Ta hiv/AIDS, hvor er vaksinen? Nei, det er et virus som er mer lønnsomt for industrien å selge Prep og masse rare medikamenter. Å kurere hiv/Aids fullstendig gir ingen penger i kassa der.

    14. Folk tenker rett og slett alt for lite selv og bruker alt for lite logikk.
      Ingen hadde for eksempel kjøpt en desinfeksjonsmiddel som påstår å kverke 99.99% av bakterier på en overflate om de hadde brukt litt logisk tenkning.
      99,99% høres mye ut. Men her snakker vi ikke om f.eks mus. Om man dreper 99,99% av musene i huset så er det nok svært svært få igjen. Her snakker vi dog om noe på et helt annet nivå. Om man dreper 99,99% av 100.000 milliarder mikrober så er det faktisk en uhorvelig mengde av dem igjen. I veldig kort tid så er de tilbake like mye som før.

      1. Å være immun? Eller at det ikke foretas noen vitenskapelige undersøkelser før man liksom skal motta safta? Vi lever i en film, de fleste har Happy ending, unntatt grøssere.

    15. 1,5 mill personer er fullvaksinerte. Ikke 3 mill… fhi har regnet ut at ca 30% ikke vil vaksinere seg. Den prosenten synker litt som tiden går. Men det er veldig mange som ikke vil vaksinere seg. Derimot prøver media og få oss til å tro at «alle» vaksinerer seg.. nettop for å få flere til å vaksinere seg

      1. Da jeg skrev innlegget skrev jeg det antallet som var offisielt vaksinerte, har ikke nevnt noe om fullvaksinert. Nå oppfordres jo flere til å ta en tredje dose, og hvem sier at det ikke blir en femte? Kan godt bli en eller to doser i året framover i lang tid? Hvem vet. Ordet «fullvaksinert» er lureri. Så ja, her er mye lureri. Kjenner flere som ikke skal vaksinere seg, så slik er det med det.

    16. 1,5 mill nordmenn er fullvaksinert. Tittelen din stemmer derfor ikke.. aldri før har det vært så mange i Norge som IKKE vil vaksineres.. derimot prøver media og få det til å se ut som «alle» vaksinerer seg, nettop for å få flere til å vaksinere seg. Dette er jo en kjent strategi. I enkelte kommuner i Norge tilbyr de premier til vaksinerte, likt som i utlandet. Men dette blir ikke snakket om i media.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg