5 uker faste og snuppens gresskarlykt!

Joda dere – jeg holder enda på med 5:2-dietten. Har ikke gitt meg med den selv om jeg skeiet ut og fråtset i helga som var. Skal jo ikke fråtse eller overspise, men hvor ofte får man reist utenlands for tiden? Som uvaksinert attpåtil.. ikke mange land som er grønne. Turen til Polen var kjempebra, og fastedagene er tirsdager og torsdager. Vi dro til Polen fredag og kom hjem mandag ettermiddag. Men vektresultatet etter denne uka blir vel det mest spennende mtp nettopp denne weekendturen. Har jeg gått opp i vekt?

Ja for det skjedde faktisk ved et par anledninger da jeg høsten 2019 – våren 2030 reduserte vekta med 28 kilo at jeg gikk opp i vekt. Tror en av gangene var selve juleuken. Vet dere at så lite som 100 gram tynnribbe tilsvarer cirka 520 kalorier?! Til sammenligning er det cirka 130 kalorier i 100 gram kyllingfilet og cirka 180 kalorier i 100 gram juleskinke.

Anyways, en må holde fastedagene uansett, og i dag er det dag 2 fastedag, uke 5. Så i morgen skal jeg på vekta, og søndag får de av dere som ønsker, lese resultatet her i bloggen. Tirsdag spiste jeg 180 gram trukket torsk med 200 gram grønnsalat, i dag har jeg spist en halv nygrillet kylling. Fjernet skinnet, så det spiste jeg ikke. Drikker fremdeles kalorifritt, vanligvis Solo Super, men i dag kjøpte jeg en halvliter av den nye Urge-brusen. Den er sukkerfri og skal egentlig smake «fruity», for meg smakte den «syntetic bullshit», så den kjøper jeg ikke igjen, for å si det sånn.

Tirsdagen holdt jeg meg hjemme hele dagen, motivasjonen til å gå tur eller noe gikk rett i bunn da jeg så slapseføre ute. Winther sucks! Men i dag har jeg «boostet» fastingen med en 8 kilometer gåtur. Snuppen min hadde vært på skogstur (16km) så han møtte jeg i sentrum, så gikk vi sammen hjem. Underveis gikk vi innom butikken og kjøpte et gresskar. Noe vi aldri har gjort før, så nå har han sittet på kjøkkenet og for første gang i hele sitt liv laget gresskarlykt!

Vi skal ha en liten Halloweenfest her neste helg (bildet under er 8 år siden nå) 😜 

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#diett #52 #slanking #kosthold #mat #tips #råd #vektreduksjon #kcal #kalorier #motivasjon #gresskar #faste #halloween #gresskarlykt #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg