Alle hater meg


Det å kalle noen kvalm, kalle noen dum, ond og sjalu er vel mer ‘hating’ enn å for eksempel kritisere noen som legger ut på sosiale media at de skifter ut hunder, katter og kjæledyr som interiør.

Ansvarsfraskrivelse. Dårlig gjort mot uskyldige dyr.

Det er ikke alltid like lett å se hva en selv gjør, det vet man. Selv bryr jeg meg lite, jeg har mine meninger, slik er det bare. For å menneskeliggjøre meg selv, så tenker jeg å fortelle litt om hva jeg har gjort siste månedene.

Jeg har samlet inn femsifret beløp til kreftsaken, ti prosent har jeg gitt selv. I tillegg har jeg bidratt til andre veldedige formål som NOAH, Greenpeace, Amnesty International, Raising Malawi og SOS barnebyer. Jeg har støttet disse i flere år, men dette er da siste månedene.

Jeg har to små hunder på snart 6 og 8 år, jeg gir dem masse oppmerksomhet i form av turer, mat, kos, lek, helsekontroller, kloklipping, ørevask, dusjing, enda mer kos og masse kjærlighet. Hun yngste har løpetid, hun har jeg nettopp kjøpt baby-body til. Hun ser veldig snål ut for tiden, haha..

I dag har jeg satt opp et fuglebrett med sugekopper på kjøkkenvinduet og fylt det med frø. Jeg har kjøpt en stor sekk med frø, så her blir det mat å få for tipp-tippene hver dag.

Snuppen min har baket boller som jeg har koset meg med på balkongen. Nydelig var det. Rart å tenke på at om tre dager har vi 13 års jubileum. Og vi tar 13 år til på strak arm. Tenk at noen har holdt ut i 13 år med slemme, kvalmende meg, hahaha.. jeg må være utrolig fæl.

Nå skal jeg gå en lang tur med jentene, etter det skal jeg ordne meg klar til bursdagsfest som vi er invitert i. Ingen liker meg, alle hater meg, nettopp derfor er jeg invitert! Haha.. skål, og riktig god helg folkens!! 😂


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ironi #sarkasme #livet #kjæledyr #hund #mops #ansvar #glede #fest #kjærlighet #minlillefamilie #mylittlefamily #jatillivet ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg