Alltid nummer 1 😘


Her ramlet det inn en melding fra en venninne om at jeg er nummer 15 på bloggernes toppliste i dag. Hehe.. litt morsomt. Jeg har ved flere anledninger uttalt at jeg ikke følger med den lista, den har egentlig aldri vært så interessant. Selvfølgelig ønsker jeg flest mulig lesere for å få ut mine budskap om psykisk helse, politikk, rusproblematikk, homofili, innvandring, religion etc, ting som påvirker, som jeg mener er viktige å engasjere seg i og som betyr noe her i livet. Jeg deler også innlegg fra det private, av terapeutiske årsaker, like så som at mine opplevelser kan bidra og gi noe til andre som kan relatere. Og så litt lett underholdning innimellom.

Men nå er det altså slik at siste månedene så har jeg faktisk fått med meg listeplasseringer da jeg bruker gå innom lista for å klikke meg inn på andres blogger. Yupp, for jeg har begynt å lese litt blogger selv, det gjorde jeg ikke så mye før. Jeg kan nevne noen av de jeg leser fast, klikker du på navnene så kommer du rett inn på bloggen deres.

Here it goes hoes:

Gryende (samfunn og aktualitetsblogg)

Hjernevasket (psykisk helse)

Vestfrøken (samfunn og underholdning)

Frodith (feel-good fargeblogg)

Olehartattordet (politisk ukorrekt blogg)

Leneetarnes (personlig hyggeblogg)

ChristineEmilie (hobby, humor)

Fullstendigkaos (orginalitetsblogg)

Lindasmat (mat +)

LasseL (livets nytelser, øl)

Solliv (hverdagsblogg, foto og kos)

Lena Lykke (lett blanding, stil)

ZoeticWorld (naturblogg)

NorgeOgVerdensNytt (raske nyheter)

MonicaVederhus (livet etter rus, psykisk helse)

AudMarit (underliggende humor, personlig)

Kokkejaevel (når han clickbaiter!!)

Ja det ble plutselig en hel liste, og enda er det flere jeg kunne nevnt, men jeg venter med det da jeg bare har vært litt innom og ikke er helt kjent med bloggen eller bloggeren enda. Men det kommer snart et par innlegg som vil omhandle noen av dagens bloggere.


Det jeg kan fortelle nå er at ved besøk i andres blogger har jeg fått med meg at det har fra en såkalt ‘toppblogger’ spredt seg et uttrykk at noen er ‘bunnbloggere’. Jeg vet ikke
hva greia er, om det er noe vedkommende nok en gang skal bortforklare og unnskylde det som «satire»?

Som da vedkommende ‘stalket’ folk, stalket folk til det psykopatiske hvor det utviklet seg ubehag og angst hos andre bloggere. Helt vilt! Omtalte andre som rasister og ellers mye rart. Jeg vet ikke, jeg unngår den bloggen, og jeg synes ordet «bunnblogger» er ufint og nedsettende. Høres nesten ut som ‘bunnslam’, grums som bare er til for at andre skal se bra ut.

Jeg liker også å hevde meg selv, men jeg føler ikke at jeg leter opp andre og bruker dem for at jeg skal se bra ut. Jeg er bra nok, amazing, jeg trenger ingen ‘glimrende’ penn, jeg klarer meg med å være rett fra levra!

Nei, vet dere hva. Noen av de beste bloggene har ikke plassert seg på toppen av listen. Noen er ikke engang oppført på denne listen. Se selv på de bloggene jeg anbefaler. Med all respekt så selger ikke disse seg selv, men de gir av seg selv. Det har noe med integritet å gjøre også. Legg også merke til beskrivelsene av de bloggene jeg anbefaler, det som står skrevet i parantes.

I bloggernes verden har det vært mye fjas og tull, implantater, botox, sminke, blonde ‘reality-sellouts’ og så videre. At folk er mer interessert i det overfladiske, eller harselering gjemt bak ordet ‘satire’ betyr ikke at disse har bedre blogger enn noen andre. Tvert imot vil jeg påstå, hahaha.. hovmod står for fall!

Selv foretrekker jeg blogger som tar opp viktige ting, og de har det ikke vært så veldig mange av. I hvertfall ikke vært mye fokus på. Se på Bunny Trash som har ALT som blir nevnt i beskrivelsesparantes til de ovennevnte, og mer til!

Om Bunny Trash har plassering 99, 37, 13 eller 10. Eller ikke er med på denne listen engang, så vil likevel Bunny Trash alltid være den beste og mest unike bloggen, Bunny Trash vil alltid være nummer 1 – ikke sant 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Vi er alle toppbloggere 😜😘

14 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺👍🏻🇳🇴

      Nja,eg er ikke helt enig i at alle er toppbloggerne sånn som eg tror du mener med toppblogger,men alle har hver sin smak og hver sin interesse for hva de leser og skriver.
      Eg følger to-tre blogger av de du nevner.Kan si så mye at Gryende har vokst på meg,synest det var litt slitsomt å lese den bloggen til å begynne med,alt for mange ord for å komme fram til et poeng,men det er bare sånn Gryende er og eg syns det er helt greit.En av bloggerne du nevner som først gikk etter toppbloggerne og fikk pes så hatten passet da,har nå begynt å ta for seg “bunnbloggerne”(hva nå enn hun mener med det,eg mener det er nedrakking) og eg ser at de fleste som omtales takker og bukker opp i skyene for oppmerksomheten.Jaja…har eg egentlig sluttet å lese,har ikke helt sansen for å henge ut folk,enten det er topp eller bunn.Olehartattordet leser eg ofte,Aud Marit har eg fulgt fra min tid som toppblogger på blogg.no,og er som en god gammel venninne å regne.
      Og så Bunnytrash som eg er så glad for at eg klikket meg inn på da eg tilfeldigvis såg den,eg måtte jo finne ut hva det var for noe – og nå har du fått deg en ekte “bloggstalker”,men med bare gode hensikter😊

      Ha en fin dag 🇳🇴🌺🇳🇴 Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg skjønner hva du mener ang Gryende, men måten hun skriver på setter hjernen i gang, skumleser man så skjønner man ikke en dritt, så jeg tror at når hun først «fanger» en leser, så forblir man leser. At hun ikke har flere lesere forblir ingen gåte, selv om hun fortjener langt mer oppmerksomhet. Det er bare slik at i dag er det for mye å be om at folk bruker hjernen, de velger heller å følge den berømte bjellekua. Olehartattordet bidrar også til å sette igang hjernen, har tidvis mange lesere, men han er en av de jeg bare nylig har begynt å følge. AudMarit har sjel, når jeg leser så kommer følelsen av menneske, der er det ingenting overfladisk whatsoever. ‘Stalkeren’ orker jeg bare ikke. Jeg kritiserer mye og ofte, men jeg kan ikke kritisere en organisasjon for deres budskap uten å ha hørt på dem. Å oppfordre andre til å ikke lytte til enkelte grupper fordi de ikke samsvarer med de forestillinger en selv har og ikke har satt seg inn i, slikt gidder jeg bare ikke. Takk for titten SP 🌸

        1. Takker så mye for link og komplimenter! <3
          For min del, har bloggen begynt å 'vokse' i merkbar grad de siste 6-12 mnd. For et år siden, var cluet å komme med blant topp 100, mens normen nå ligger fra 400 til 550. Jeg har imidlertid noen topp 20-plasseringer, med 8 eller 9 som best. – Og drar jeg på med mote og skjønnhet, så fyker det oppover med kvantesprang..
          Men for meg, blir det meningsløst, da det antallet sidevisninger bare er et tall..
          – Altså.. Selvsagt ønsker jeg at så mange som mulig skal lese bloggen, det er ikke det.. Jeg har et behov for å 'høres', i tillegg til at jeg også tjener litt på dette her, hvilket sef øker i takt med dette tallet.. Men ikke desto mindre, får jeg bare ikke en leser til å bli en leser.. Jeg har denne driven til å 'redde verden', pluss at jeg er ferdig med å 'fordumme' språket av hensyn til folk som ikke forstår 'komplisert språk'. Jeg ønsker som sagt mange lesere, men jeg nøyer meg ikke med det, for jeg ønsker mange SMARTE lesere! Jeg mener.. Hvilket poeng har det at en person som ikke engasjerer seg i en dritt klikker inn på bloggen? Vedkommende vil jo aldri spre det budskapet som fremkommer i samtale med andre samfunnsengasjerte som igjen bringer det videre! Ei heller vil de kunne bidra med noe i kommentarfeltet, det være seg om de er enig eller uenig, som bidrar til å utvide både horisonten min og andres!
          Veien opp og frem er lang for en aktualitetsblogger, og antagelig enda lenger om en, som meg, er smått kontroversiell i tillegg, men du har jo selv valgt den her veien, og selv om det til tider har vært at jeg har tenkt at det er fullstendig fåfengt, liksom jeg har vært fristet til å forenkle både språk og innhold, så tror jeg faktisk det er den 'lange vei' som vil betale seg til slutt.
          Samtidig, så har jeg vel begynt å innse at jeg bør gi de noe for å hjelpe meg selv, so to speak, da det heller ikke er spesielt fruktbart å være så forbannet sta.. Så jeg tenker å legge inn et standard, lettlest 'svada-innlegg' de dagene tiden strekker til, sånn for syns skyld (hehe)

          1. Tjener du penger på dette, fyda, og attpåtil vurderer du ‘svada-innlegg’ dét er jo nesten skammelig, hahaha.. neida, jeg synes Gry skal være Gry, jeg må liksom innom, bare det å få TrashBunnyen som fast leser det er en bragd i seg selv – jeg lover 👍🏾

    2. skal jo innrømme at det er litt morsomt å havne på topp20 listen, men jeg vet jo at om en dag eller to så er jeg langt nede igjen, og det gjør faktisk ingenting. Jeg får så mange gode tilbakemeldinger på at jeg er så åpen om psykisk helse, og det er godt nok for meg <3 For meg er det større stas når du nevner meg på bloggen din, da blir jeg stolt som en hane, øh… høne :p

      1. Bare skriv du, snakkdetihjel, den gruppen du representerer vil følge deg, det kan godt være at du holder deg i øvre siktet, du skriver bra og budskapet ditt er viktig, du hønemor 🦃

    3. Veldig stas å være på listen DIN 😊Og synes det er herlig at du tydeligvis er en man kan få med seg på litt FJAS også. Me like! 😁👍

    4. Så hyggelig at du fant plass til meg på listen din😁 takk for det! Det er et privilegium,eller priviliegium som jeg skrev først. Litt krøll på tungennsi. Er enig med deg i at det finnes mange gode blogger å lese. Har, som deg, oppdaget en hel drøss av de😄 and ure one of them! Ha en fin kveld🥳

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg