Årets beste blogginnlegg!!

Årets beste blogginnlegg er dessverre ikke skrevet av meg, det hadde ikke tatt seg ut, men det er sjeldent noe innlegg har gitt meg så godt humør som dette.

Les årets beste blogginnlegg her:

«Dagens Blogg!»

Har dere lyst å følge med videre hva som skjer i Bunnytrash-verdenen?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst å følge med videre så har jeg en gruppe for følgere både på MeWe og på Facebook! Meld dere inn via linkene her (nedenfor bildet under) og vær med meg videre i livet av berg- og dalbaner!

Takk på forhånd, veldig hyggelig 💜👇🏾


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #trash #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻🌺

      Ja,eg slutter meg 110% til Gryendes omtale av bloggen din.
      Eg klikket meg inn på bloggen Bunnytrash helt tilfeldig for en tid tilbake og siden har eg blitt her og liker meg svært godt i selskap med deg 👍🏻💐

      Har lest litt i bloggen som omtaler deg også innimellom,men føler ikke i nærheten av samme kjemi med den bloggeren som eg føler eg har med deg 🌺

      Hilsen synskepeggy.

      1. Takk for dét SP! Jeg har aldri vært noen bloggleser egentlig. Jeg fulgte SophieElise lenge da vi kommer fra samme sted, har felles bekjente, foreldrene er naboer til mine gudforeldre. Jeg likte så godt at denne unge jenta fra Harstad hadde klart å oppnå en slik suksess, og jeg unnet henne den. Dessverre ble det mer og mer tydelig for meg at jenta bare framstiller seg, det meste hun skrev var for klikk og likes og hun har ingen skrupler for hva hun gjør for å oppnå sine mål. Løgn på løgn på løgn, ingen moral i det hele tatt, tidenes dobbeltmoralist. Når jeg da klikket meg inn på andres blogger så jeg mye av det samme, SophieElise-wannabees, rosabloggere, Paradise hotell-deltakere, fillers, silikon, botox og implantater. Så da bloggen BloggOmToppBloggere kom ble jeg heller fast leser av den, det var moro så lenge det varte. I dag synes jeg blogg-plattformen er mye bedre, med seriøse temaer og kontekst. Dessverre er det laaangt færre som leser blogg, og den seriøse bloggingen som faktisk bør komme ut til folket forblir hos oss bloggere. For eksempel skulle jeg gjerne sett at flere deler min blogg, særlig de med samfunnsaktuelle temaer som Covid, Islam, rasisme, rusproblematikk, barnevernssaker, barnemishandling, overgrep, homofili og legning, innvandring og ting som er viktige. Kokkejævel er vel den eneste bloggen som har et publikum som ikke er bare bloggere. Leser ikke den, men har vært innom. Og titter innom en sjelden gang. Jeg har liksom ikke skjønt greia, hva er det som er så givende med den bloggen? Nei.. i dag er faktisk Gryende den bloggen jeg leser mest selv, hun er min favoritt, hun bringer meg samfunnsaktuelle tanker og perspektiv, hun har et språk som gjør at jeg ofte må lese setningene to ganger for å forstå, det blir for en del mennesker tungt å lese, for det er ikke hverdagsspråk, men for meg gir det dybde og vitt, en som ikke er seg selv skriver ikke på den måten, og det er veldig deilig, man blir ikke lurt, hun er sitt eget kompliserte selv, akkurat som hun er. Hun omtaler aldri noen dårlig, og selv negativ kritikk fremfører hun på en positiv måte, jeg har prøvd å få henne til å komme litt over til «den mørke side», men hun har et fantastisk folkevett! Det er noen få andre blogger jeg er innom fast, men ikke like ofte som Gryende. Forsøker å besøke nye blogger også nå, for som sagt, bloggverdenen har blitt mer intellektuell.

        1. Aww.. Takker så mye <3

          Jeg tror faktisk blogg-genren vil tjene på den utviklingen som har skjedd på sikt. Det åpner jo for en langt bredere publikum! I det endringen blir allment kjent, vil genren nå nye høyder 🙂

    2. Eg er enig i at det var mye plastikk-fantastisk og rosa skyer i bloggverden før,ser jo tydelig at SE og hennes like er i fritt fall rundt om på sosiale medier.Og det er en god ting når man også ser at enkelte mangler evne til å “bli voksen” å ta ansvar for det de er.
      Eg opplevde en stor forandring på blogg.no etter at det blei kjøpt av Egmonthuset,etter det har det blitt alt for kommersialisert for min smak.
      Eg tror også at bloggeren vi her snakker om,som omtaler deg så fint,hadde hatt langt flere lesere om bloggeren hadde begrenset bruken av ord.Det blir for mye av det gode,man trenger ikke så mange ord for å poengtere et poeng,det blir som uttrykket : Ridende rytter til hest,helt unødvendig.
      Eg har begrenset meg ned til to blogger eg leser fast,den ene er din 🌸🌺🌼
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg setter veldig pris på dere som er her, spesielt dere som gir lyd fra dere. Selv liker jeg å holde språket mitt enkelt, jeg har helt andre virkemidler og ordlyd når jeg prater enn når jeg skriver 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg