Backstube Bakeri Drammen

For ikke så lenge siden ble det åpnet et nytt bakeri på Bragernes Torg i Drammen. På hjørnet, vegg i vegg med Lauritz Pub.

I forrige uke var jeg og snuppen min innom der første gang, han kjøpte seg en minipizza og en annen bakst. Jeg kjøpte en Børek med kylling og fire oster pluss en Foccaccia Mediterranea. Det var kjempegodt og kostet ikke mye.

Har nå vært innom flere ganger, og i dag var jeg innom igjen og kjøpte meg en minipizza salami. Den var også veldig god, mye smak til en helt okey pris. Dette bakeriet er allerede blitt veldig populært, og det skjønner jeg veldig godt, og håper det vedvarer.

Dette er et perfekt sted å kjøpe seg lunsj, også til å ta med seg for eksempel til jobb. Kjempebra å droppe innom for å få seg et lite mellommåltid i forbifarten, eller til bare kos, for her er det mye snacks.

Jeg tenker også at dette er en bra plass og kjøpe noen godbiter hvis en skal ha gjester hjemme og spise tapas. Jeg skal i hvert fall innom å kjøpe Foccaccia brød der neste gang jeg skal invitere venner til tapas. Foccaccia på Backstube er billigere og bedre enn å kjøpe det andre steder i byen her. De selger også forskjellige typer kaffe av ferske bønner, i tillegg til at de har leskedrikker.

God service og kundebehandling, de ansatte veldig trivelige. Konseptet er slik at du kommer inn, tar en papirpose og fyller med det du vil ha selv. Alt står fremme med priser og innholdsforklaring, og kundene velger som om man er på godtebutikken og handler løsvekt-godter. Dette er femstjerners, og jeg anser meg som stamkunde allerede!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#backstube #bakeri #smakfullt #service #billig #kaffe #kafe #cafe #bragernes #bragernestorg #sentralt #drammen

6 kommentarer
    1. Har vært der 3-4 ganger selv. De har god mat der, bra utvalg tross liten plass. Mye folk der, ligger midt i sentrum så i sommer blir det mye kø der. Liker meg godt der. Det eneste minus er at det ikke er noe wc der men alt blir en vane.

    2. Vi har i Fredrikstad og elsker dette konseptet jeg..
      Så bra du fant mye godt, og det er det jo og billig!
      Og på slutten av dagen får man kjøpt baguetter til halv pris..Det har jeg gjort mange ganger.

      1. Jeg elsker også Backstube, fra første dag de kom. Har skrevet om det stedet flere ganger, navnet er linket i innlegget her. Og han som driver her i Drammen er HOT, og det er jo ikke noe minus.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg