Bakvendthelg 😜


Da begynner det å nærme seg en ende på denne helga, og en ny uke vil snart begynne. Ukedagene er enda rolige, folk flest jeg kjenner er ikke kommet helt i den sosiale stemningen helt enda, merkes litt også i helgene, en kan nesten tenke at de fleste er litt traumatiserte under omstendighetene som har vært (og enda er). Men en gjør sitt beste og livet går videre.

Helga har vært både rar, annerledes og fin. Rar og annerledes fordi snuppen min og jeg bruker vanligvis å kose oss litt ekstra på lørdager med litt festligheter i glassene våre, snacks, dipp og litt høy musikk i godt lag. Men denne helga ble det en slik helg som må komme innimellom, pga turnusen hans, så derfor ble festlighetene flyttet til fredag.

Det som var fint var at ei venninne vi ikke har sett på over et år kom på besøk. Inn døra her med to planter, avleggere som hun hadde med til oss, og to flasker vin som hun aktet å tømme i løpet av kvelden. Bedre å ha med litt for mye enn for lite er mitt motto. Så her ble det musikk, latter, snacks og moro. Og mye godt i glassene.

Har forresten fått litt dilla på «Råstoff», det er milde lakris-shots med MYE smak. Vi drakk noen slike også på fredag. Det gjorde seg. Virkelig!


I går hadde jeg søndagsfølelse, og det er hva som skjer når festlighetene blir flyttet til fredag i stedet for lørdag. Men formen var fin og jeg bare nøt stillheten her sammen med de nydelige jentene mine. Snuppen min var på jobb, men vi koste oss med middag på kvelden da han kom hjem. I tillegg fikk vi to invitasjoner til festligheter – om tre måneder, hahaha.. snakk om å være tidlig ute. Der er visst noen som vil sikre seg vårt selskap når jula nærmer seg, hehehe.. vi burde kanskje sende invitasjoner til et lag vi også. Selv om folk vet at dem er velkommen her og vi elsker selskapet, så må de liksom ha en personlig invitasjon. Ikke som før i tiden…

I dag er det søndag, og jeg trodde faktisk det var mandag da jeg tok min tassimo morgenkaffe og en sigarett på balkongen. Men så slo det meg. Da var det bare å innta kosedress, for søndag er søndag, uansett om en har lørdag på fredag. Så med det har jeg bare ‘netflixet’ i dag. Ser på en serie som heter «Good Girls», den er bra den, men muligens litt ‘tregere’ nå på sesong fire enn tidligere. Når jeg har kjørt gjennom den så blir det ny sesong av «Lucifer», «Sex Education» eller «Papirhuset».

Noen som har forslag?

Ellers da folkens, har dere hatt det bra i helga? Hva har dere bedrevet?

I morgen starter en ny uke, og med det kommer nye muligheter og nye opplevelser. Måtte det bli givende og bra. Takk for titten, ha en riktig fin kveld videre og så håper jeg dere kommer innom igjen og etterlater noen ord 😊


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #kos #fredag #lørdag #søndag #festligheter #drinker #moro #venner #selskap #netflix #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Høres ut som en kos helg du har hatt, her har det vært null festligheter, men det har vært kos for det. Vi har fått gjort masse fornuftig og det er en god følelse <3

      1. Ja, det ga vel en god følelse å få ryddet den garasjen. Moro med brettspill når en er flere også da. Lenge siden jeg har spilt noe annet enn kort og yatzy 🤪

    2. Det hørtes ut som en veldig fin helg. Liker veldig godt den sekvensen av røyk og morgenkaffen på terrassen, sjøl om jeg sjøl ikke røyker lenger, syns jeg at jeg kjenner nytelsen. Her har helga vært rolig med eldstemann hjemme, vi har kost oss med et par øl, litt prat og mye innadvendt mobiltasting. Riktig god uke :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg