Bare ett valg!!!

«Hva ville du valgt, hvis du måtte velge én?» slik avsluttes et av Vestfrøkens innlegg på bloggen i dag, etter hun har stilt seg selv noen spørsmål, og svart på dem. Jeg hiver meg med på leken, og svarer jeg også.


Hvis jeg måtte velge én type kaffe.

– Kaffe med Baileys. Eller kaffe i Baileys blir mer riktig. Nå har jeg fått meg en slik Tassimomaskin som lager Baileyskaffe. Med det er svaret avgitt.

Hvis jeg måtte velge én frukt

– Banan blir omtalt som frukt, men er egentlig et bær. Så da kan jeg jo ikke svare banan. Det hadde vel heller ikke vært anstendig siden jeg er homofil. Blir anklaga for så mye rart, så.. da kan en bare forestille seg hvor uanstendig jeg hadde vært om jeg svarte ananas. Så da svarer jeg Jackfrukt, så får folk tenke hva dem vil. Svaret er avgitt.

Hvis jeg måtte velge étt pålegg..

– Hvitost. Den kan brukes til mye. Jeg sier ikke mer. Svaret er avgitt.

Hvis jeg måtte velge én type jobb

– Guide. Hvilken guide forblir min hemmelighet. Svaret er avgitt.

Hvis jeg måtte velge én neglelakkfarge?

– Sølv eller Svart. Hmm.. Ellemelle.. Svart! Er det lov å si svart? Er ikke lov å si «negro sukkerkulør», man kan bare si «sukkerkulør» i dag, fordi «negro» betyr «svart». Da velger jeg negro neglelakk. Jeg kommer til å bli arrestert og fengslet tre svar lengre ned uansett.

Hvis jeg måtte velge én familiefilm.

– Natural Born Killers. Familien min er ikke som andre familier.

Hvis jeg måtte velge én alkoholdrikk

– Vodka!!!

Hvis jeg måtte velge étt klesplagg..

– Da hadde jeg blitt arrestert, så her er det umulig å svare. Ender opp i fangedrakt uansett.

Hvis jeg måtte velge én sjokolade.

– After Dinner Willies!!!

Hvis jeg måtte velge én Astrid Lindgren karakter.

– Emil!

Hvis jeg måtte velge én emoji.

– Toalettrull. Det viktigste en kan ha under en pandemi er toalettrull har jeg lært 🧻

Hva ville du valgt, hvis du måtte velge én?

Innlegget til Vestfrøken finner dere her: Hvis jeg måtte velge én..


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

10 kommentarer

Siste innlegg